امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28803 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به ‌منظور اجرای شعار سال97 صورت گرفت؛

گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان بیمه کوثر

خبرایران: مدیریت روابط‌ عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه ‌کوثر به ‌منظور اجرای شعار سال97 «تعامل با بیمه‌ گذاران، همراهی با بیمه‌ شدگان» تشکیل شد.
گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان بیمه کوثر

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر؛ این مدیریت به‌منظور اطلاع‌رسانی و مشاوره خدمات بیمه‌ای، فراهم کردن بسترهای دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به اطلاعات بیمه‌ای و آشنایی بیشتر مشتریان با حقوق خود با دستور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت به مدیریت احمدرضا عصاری تشکیل شد.

ساماندهی نظام اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی براساس وظایف و اهداف شرکت، آماده‌سازی بسترهای گفتمان مستمر و منظم بین مسئولان و کارشناسان شرکت با ذی‌نفعان و دریافت نقد، نظر و پیشنهادهای ذی‌نفعان و بهره‌مندی از آن‌ها در تصمیم‌سازی‌های مدیران ازجمله وظایف این مدیریت است.

واحد امور مشتریان با بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیز درگاه‌های مختلف زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان شرکت و مشتریان، سهام‌داران و سایر ذی‌نفعان فعالیت خود را آغاز کرد.

امید است با ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و نیز برقراری ارتباط سازنده و پایدار با جامعه‌هدف در راستای افزایش جلب اعتماد آن‌ها و ارایه خدمات براساس نیاز مشتریان و همچنین پویایی شرکت گامی موثر برداشت.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب