امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28809 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استقبال گردشگران از جاذبه های شمال تهران در نوروز 97

خبرایران: شمال تهران در نوروز 97 نسبت به سال گذشته از رشد گردشگری در مراکز فرهنگی ، تفریحی و تاریخی منطقه یک برخوردار بوده است.
استقبال گردشگران از جاذبه های شمال تهران در نوروز 97

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: منطقه یک در دامنه جنوبی البرز و  با داشتن میراث متنوع طبیعی، تاریخی و با برگزاری برنامه های فرهنگی در تعطیلات نوروز با رشد گردشگری، پذیرای گردشگران تهرانی و مسافران نوروزی بود .

وی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ستاد گردشگری شهرداری منطقه یک با استقرار ۱۱ ایستگاه اطلاع رسانی در سطح منطقه از علاقمندان حضور در تورهای  تهران گردی و شمیران گردی ثبت نام نمود و اطلاعات لازم را جهت راهنمایی گردشگران  در اختیار آنها قرار داد.

معاون شهردار منطقه یک با اشاره به برپایی نوروزگاه شمیران افزود: این نوروزگاه ها در مجموعه فرهنگی -  تاریخی سعد آباد و موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد – از سوم فروردین ماه میزبان گردشگران بود و با برپایی غرفه های صنایع دستی و سوغات فرهنگی، معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف و ارائه خدمات ورزشی با محوریت بازی های بومی و محلی، معرفی خدمات و جاذبه های شهر تهران، ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان و ارائه خدمات کودک نظیر نقاشی و بازیهای کودکانه، آیین نوروز خوانی را پاس داشت.

کارگران تصریح کرد : پارک بزرگ موضوعی سفر به اعماق بدن انسان به عنوان اولین پارک انسان در خاورمیانه و سومین در جهان در موزه دارآباد با تلاش بسیار دست اندرکاران و شهرداری منطقه یک در روزهای پایانی سال آماده شد و در این ایام پذیرای علاقمندان سفر به بدن انسان بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب