امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28878 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با نوروز97 صورت گرفت؛

بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از محل اسکان موقت منطقه 22

خبرایران: همزمان با آغاز سال جدید، شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به همراه رضایی فر، مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری تهران و سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، عربلو معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه 5،با حضور در منطقه 22 از محل اسکان موقت مهمانان نوروزی در بوستان جنگلی چیتگر بازدید نمود و در جریان روند تجهیز و اقدامات صورت گرفته در آن قرار گرفت.
بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از محل اسکان موقت منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22،شجاع پوریان از اقدامات صورت گرفته به منظور تامین هر چه بهتر و بیشتر امنیت و رفاه مسافران نوروزی و گردشگرانی که از سراسر کشور به شهر تهران و منطقه 22 سفر کرده بودند بازدید بعمل آورد ورهنمودهایی را در راستای ارائه خدمات مطلوب تر بیان کرد.

در این بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، در صحبت با مردم، بر ضرورت ایجاد رفاه مسافران و گردشگران نورزوی در حد امکان تاکید کرد.

گفتنی است؛ اسکان موقت نوروزی منطقه 22 واقع در بوستان  چیتگر بین فاز غربی و شرقی تا پایان تعطیلات، پذیرای مهمان نوروزی خواهد بود.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب