امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28886 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قادری در مراسم نوروزی با کارکنان نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مطرح کرد؛

شهرآفتاب یکی از موفق ترین مجموعه های کاری شهرداری تهران در سال ۹۶

خبرایران: دکتر محمدرئوف قادری مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد نمایشگاه شهرآفتاب به مناسبت آغاز سال جدید با کارکنان دیدار کردند
شهرآفتاب یکی از موفق ترین مجموعه های کاری شهرداری تهران در سال ۹۶

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، دکتر محمدرئوف قادری مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد نمایشگاه شهرآفتاب به مناسبت آغاز سال جدید با کارکنان دیدار کردند.

این دیدار در فضایی صمیمی به منظور تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت برگزار شد  که در این دیدار قادری با تبریک فرارسیدن سال نو به اقدامات صورت گرفته در 6 ماهه دوم سال 96 در مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب اشاره و اظهار داشت: با تدبیر و تلاش های صورت گرفته هزینه های اضافی و جاری نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در 6 ماهه دوم سال 96 بیش از ٣٠٪‏ کاهش و برگزاری نمایشگاه‌ها از نظر‌کمی‌و‌کیفی و درآمدها بیش‌از ٢٠٠٪‏ یعنی دو برابر افزایش داشته است.  امیدواریم در سال 97 روند رو به رشد شهرآفتاب همچنان ادامه داشته باشد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر افتاب بیان کرد: در سایه تغییر نوع نگاه و نیز تلاش همه افراد مجموعه و حمایت مدیران ارشد شهرداری خصوصاً معاونت مالی و اقتصادی، مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب  یکی از  موفق ترین سازمان‌ها در شهرداری تهران طی سال 1396 بوده است.
قادری افزود: من این موفقیت را به یکایک شما تبریک می گویم اما در عین حال باید تاکید کنم این هنوز ابتدای کار است و ما می بایست روند مذکور را با قدرت و همفکری و همدلی بیشتر در سال 97 ادامه دهیم.
همچنین اردشیر پشنگ مشاور امور بین الملل، رسانه ای و روابط عمومی شهرآفتاب در بخشی دیگر از این نشست اعلام کرد طی روزهای آتی در فضای آنلاین و وبسایت مجموعه شهر آفتاب تغییراتی جدی برای ارتقای تعاملات داخلی و بین المللی این مجموعه روی خواهد داد و خواهیم کوشید که علاوه بر آغاز بکار پایگاه خبری شهرآفتاب با دو زبان فارسی و انگلیسی، این سایت را به یک سایت مرجع چه در سطح ملی و چه سطح منطقه ای و بین المللی تبدیل کنیم.
درادامه این دیدار آقای دکتر حشم دار به عنوان مشاور امور بین الملل، آقای دکتر جلیلیان به عنوان مشاور امور حقوقی و قراردادها آقای صالحی به عنوان مشاور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه شهرآفتاب معرفی شدند.

در پایان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از  کارکنان و مدیران این مجموعه تقدیر کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب