امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28906 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با قیمتی رقابتی و به زودی درایران؛

گوشی nova 3e هواوی هفته آینده در بازار عرضه می شود+ قیمت و زمان عرضه

خبرایران: هوآوی اعلام کرد که گوشی Huawei nova 3e را با طراحی متفاوت و ویژگی های جالب توجه با قیمتی رقابتی به بازار ایران به زودی عرضه می کند.
گوشی nova 3e هواوی هفته آینده در بازار عرضه می شود+ قیمت و زمان عرضه

 در طراحی متفاوت این گوشی که به صورت خاص نسل جوان و کاربرانی که آخرین روندهای طراحی گوشی را در دنیا دنبال می کنند مد نظر قرار گرفته اند. Huawei nova 3e با ویژگی هایی چون صفحه نمایش FullView 2.0، آخرین نسخه سیستم عامل آندروید و رابط کاربری هوآوی یعنی EMUI 8.0، دوربین با لنز دوگانه در قسمت پشت و همچنین الگوریتم های جدید زیباسازی چهره و عکس، تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

طراحی زیبا و متفاوت با صفحه نمایشی با کیفیت عالی:

طراحی گوشی Huawei nova 3e که در گوشی های هوآوی یک گوشی میان رده محسوب می شود، به مانند گوشی های پرچم دار بازار صورت گرفته و حتی نسبت به برخی رقبا با طراحی مشابه، به شکل بهینه تری انجام شده است. هوآوی یک ناچ بسیار کوچک را در بالای مانیتور این گوشی برای دوربین سلفی، اسپیکر و تعبیه سنسورهای لازم با طراحی حداقلی پیش بینی کرده است که در مقایسه با اندازه ناچ گوشی های پرچم داری مانند آیفون ۱۰، از اندازه ای نزدیک به نصف آنها بهره می برد.

صفحه نمایش FullView 2.0 این گوشی از نوع تمام صفحه با حاشیه هایی بسیار نازک در اطراف بدنه و اندازه ۵٫۸۴ اینچ می باشد که می تواند تصاویر را با نسبت ۱۹:۹ و رزولوشن FHD+ نمایش دهد. این صفحه نمایش که درواقع یک صفحه نمایش رتینا HD است از تراکم ۴۳۲ پیکسل در هر اینچ مربع بهره می برد و با ضریب کنتراست ۱۵۰۰:۱ تصاویر شفافی را به نمایش می گذارد. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی، نه تنها نسبت به گوشی های میان رده سایر برندها، بلکه در مقایسه با برخی از پرچم داران بازار نیز بالاتر است که این امر  ارزش دو چندانی به این گوشی در حوزه تجربه کاربری می دهد.

شیشه روی صفحه نمایش در این گوشی از نوع ۲٫۵D بوده و با گوشه های خم خورده علاوه بر زیبایی بیشتر، موجب می شود در دست گرفتن این گوشی بسیار دلپذیر باشد.

در قسمت پشت گوشی این گوشی هم هوآوی از شیشه مقاوم با حالت آینه ای با انعکاس نور چشم نواز بهره گرفته است. Huawei nova 3e در رنگ های مشکلی و آبی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تجربه عکاسی بی نظیر

 

 

Huawei nova 3e به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت جلو، و دوربین با لنز دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی برای عکاسی مجهز شده است. دوربین های این گوشی به جزئیات و نور محیط و همچنین رنگ های صحنه بسیار حساس هستند و با دقت بالای خود قادر به ثبت لحظات شما به بهترین نحو می باشند. الگوریتم زیباسازی چهره در کنار حالت بوکه بهینه شده برای محو کردن پس زمینه به دوربین اصلی Huawei nova 3e با لنز دوگانه خود این امکان را داده که عکس های پورتره بسیار حرفه ای در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دوربین سلفی هوشمند این گوشی با توجه به امکان ثبت جزئیات ۹۶ نقطه مهم در صورت سوژه ها قادر است سلفی هایی بی نقص و عالی ثبت کند. عکاسی در محیط های تاریک همیشه درد سر زیادی برای کاربران ایجاد می کند چراکه عکس در نور کم از کیفیت کافی برخودار نیستند ولی هوآوی در nova 3e از تکنولوژی پردازش نوری جدید بهره گرفته که تاثیر نور منابع مختلف محیط را، هر چقدر هم که کم باشند، روی سوژه ها به شکل بهنیه در نظر بگیرد و این امر موجب شده نسبت سیگنال به نویز یا SNR در دوربین این گوشی ۳۰۰ درصد کاهش یابد که نتیجه آن ثبت عکس هایی شفاف حتی در محیط های کم نور است.

AR یا واقعیت افزوده در دوربین سلفی این گوشی به شکل جذاب و هوشمندی طراحی شده است. این دوربین با هوشمندی مثال زدنی خود قادر است افکت های جالب و متعددی را مانند قلب های فانتزی، دندان، چشم و گوش های خنده دار و . . . روی صورت سوژه ها در هنگام عکاسی قرار دهد. به علاوه این دوربین قادر است سوژه را از پس زمینه جدا کند و پس زمینه های ثابت یا متحرک متعددی را که از قبل در این گوشی قرار گرفته در پس زمینه عکس های سلفی قرار دهد.

 

 

 

بازده قدرتمند

رابط کاربری EMUI 8.0 با هوشمندی خود از سیستم عامل و سخت افزار این گوشی بهره حداکثری را گرفته تا تجربه کاربری روان و کاملی را در اختیار کاربران Huawei nova 3e قرار دهد. این رابط کاربری همچنین عادت های رایج کاربر گوشی را یاد می گیرد و بر مبنای آنها به شکل هوشمندانه نیاز کاربران در هر زمان را پیش بینی و منابع لازم را به آنها به شکل بهینه تخصیص می دهد. این گوشی از ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. تکنولوژی شارژ سریع و ایمن (با ۱۵ لایه امنیتی برای حفاظت کاربران) که موجب ۳۰ درصد صرفه جویی در زمان شارژ می شود هم در این گوشی پیش بینی شده است.

آخرین نسخه الگوریتم اختصاصی هواوی برای بهینه سازی صدا یعنی HISTEN نسخه ۴٫۰ هم در این گوشی برای ایجاد افکت های سه بعدی و بهبود کیفیت صدا در هنگام گوش کردن به موسیقی در Huawei nova 3e پیش بینی شده است.

به علاوه لازم به ذکر است این گوشی با وجود امکاناتی چون سنسور اثر انگشت و همچنین امکان تشخیص چهره کاربر خود یا Face Unlock از امنیت بالایی برخوردار است.

قیمت و زمان عرضه

هوآوی گوشی Huawei nova 3e  را با قیمت رقابتی ۳۲۰ دلار در بازار ایران از روز پنج شنبه، ۳۰ فروردین ماه عرضه می نماید. پیش فروش آن لاین این گوشی هم در دیجی کالا در هفته پیش رو، پیش از عرضه رسمی آن به بازار، آغاز خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب