امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2892 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برندگان هفته اول تا سوم «20هفته ۲۰۰ ميليوني» همراه اول مشخص شدند

قرعه كشي هفته اول تا سوم جشنواره «20هفته ۲۰۰ ميليوني» و هفته دوازدهم طرح «هفته هاي ۲۰۰ ميليوني» همراه اول برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند.
برندگان هفته اول تا سوم «20هفته ۲۰۰ ميليوني» همراه اول مشخص شدند

به گزارش خبرایران، روز جمعه ۲۹ فروردین ماه، طي مراسمي با حضور جمعی از مديران اپراتور اول و نمايندگان نهادهاي نظارتي، قرعه كشي جوايز هفته اول تا سوم جشنواره «۲۰هفته ۲۰۰ ميليوني» و هفته دوازدهم طرح «هفته هاي ۲۰۰ ميليوني» همراه اول، برگزار شد و هشت برنده خوش شانس جوايز يكصدميليون توماني معرفي شدند.
پس از قرعه کشی میان شماره های دایمی و اعتباری، خانم صدیقه محمدعلی توتکله از استان البرز به شماره موبايل ۷۵***۰۹۱۹۵۷و آقای سعدالله ایرانمدار از استان اردبیل به شماره موبايل ۷۲***۰۹۱۴۳۵ به عنوان برندگان خوش شانس هفته اول، خانم لیلا بهزادی نیا از استان تهران به شماره موبايل ۰۹۱۲۲۲***۹۳ و آقای جلال شکاری از استان کرمان به شماره موبايل ۰۹۱۳۰۴***۰۱ به عنوان برندگان خوش شانس هفته دوم و خانم مهتاب شمس زرندی از استان مرکزی به شماره موبايل ۰۹۱۲۶۵***۹۳ و آقای جواد شادمان از استان مرکزی به شماره موبايل ۰۹۱۲۸۵***۴۴ به عنوان برندگان خوش شانس هفته سوم جشنواره «۲۰هفته ۲۰۰ ميليوني» معرفی شدند.
همچنین در این مراسم جوایز هفته دوازدهم طرح «هفته هاي ۲۰۰ ميليوني» نیز قرعه کشی شد که آقایان سید عثمان احمدی از استان کردستان به شماره موبایل ۰۹۱۸۵۲***۴۹ و حمید آقابابایی از استان یزد به شماره موبایل ۰۹۱۴۰۷***۵۰ به عنوان برندگان آن هفته معرفی شدند.
بر اساس اين گزارش، در جشنواره «۲۰هفته ۲۰۰ ميليوني» همراه اول، در هر هفته ۲ جايزه يكصدميليون توماني جهت اهدا به ۲ مشترك زن و مرد(يك جايزه به زن و يك جايزه به مرد) قرعه كشي مي شود.
در جشنواره «۲۰هفته ۲۰۰ ميليوني» كه تا پايان مردادماه امسال ادامه دارد، همراه اولي ها مي توانند براي برنده شدن جوايز ۱۰۰ ميليوني، به روش هاي مختلف نظير فعالسازي سيم كارت دائمي(۱۰۰ امتياز)، كاركرد سيم كارت دائمي(هر ۱۰۰۰ تومان يك امتياز)، فعالسازي سيم كارت اعتباري(۱۰ امتياز) و شارژ سيم كارت اعتباري(هر ۱۰۰۰ تومان يك امتياز) اقدام كنند.
در طرح مذكور، محاسبه امتيازات شركت كنندگان در قرعه كشي بصورت هفتگي است و امتيازات يك هفته به هفته بعدي انتقال نمي يابد.
لازم به ذكر است كه مشتركين براي شركت در قرعه كشي نياز به هيچ گونه ثبت نام يا فعاليت خاصي نداشته و به صورت خودكار در قرعه كشي شركت داده مي شوند.
همراه اول اعلام كرده که قرار است صحنه هایی از این مراسم قرعه کشی در بخش های تبلیغات تلویزیونی هفته جاری پخش شود.
دريافت اطلاعات مربوط به این جشنواره از طريق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و يا با شماره گيري كد دستوري۴۳# *۱۱۱* میسر بوده و كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص از طريق پرتال همراه اول به نشانيwww.mci.ir امكان پذير است.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب