امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2899 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 92 ؛

330 میلیارد تومان به شهرداری‌ها پرداخت شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص سه هزار میلیارد و 300 میلیون ریال دیگر از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1392 طی روزهای اخیر به حساب شهرداری ها ، شهرداری کلانشهرها و دهیاری ها خبر داد.
330 میلیارد تومان به شهرداری‌ها پرداخت شد
به گزارش  خبرایران، محمد امامی امین با بیان مطلب فوق گفت : از اعتبار فوق ، دو هزار میلیارد و 913 میلیون ریال از محل اعتبارات موضوع بند (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1392 به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

وی افزود : از این اعتبار 794 میلیارد ریال به شهرداری کلانشهرها و هزار میلیارد و 345میلیون ریال به سایر شهرداری ها پرداخت شده است. همچنین 773 میلیارد ریال از این اعتبار در وجه استانداری‌ها واریز شده تا در اختیار دهیاری‌ها قرار گیرد.

امامی امین در ادامه گفت : 387 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات موضوع بند (3) ماده (41) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1392 (هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) طی ابلاغ تخصیص معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر اساس پیگیری های  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در انتهای سال 92 به حساب شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور واریز شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب