امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 290 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دوشنبه 25 آذرماه ؛

نشست خبري جشنواره تجسمي فجر برگزار مي شود

خبر ایران: نشست خبري ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر دوشنبه 25 آذرماه در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي شود.
نشست خبري جشنواره تجسمي فجر برگزار مي شود

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر، سيد عباس ميرهاشمي؛ دبير كل جشنواره در اين نشست كه ساعت 10 صبح دوشنبه در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي شود، برنامه ها و بخش هاي مختلف جشنواره را تشريح مي كند.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، با موضوع انسان معاصر، خوشنويسي در سه گرايش نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگري در سه گرايش نقاشي ايراني با موضوع شعاير ايراني-اسلامي و تذهيب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازي با موضوع راه بي انتها و سراميك هنري با موضوع آزاد در بخش ملي برگزار مي شود.

بخش بين الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي دررشته هاي كاريكاتور در دو گرايش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان، عكاسي در گرايش مستند با موضوع اميد و شادي هاي زندگي، پوستر با موضوع انرژي و تصوير سازي با موضوع خانواده برگزار مي شود.

  فيلم هاي مستند هنرهاي تجسمي بخش ديگر ششمين جشنواره تجسمي فجر است.

هنرمندان براي شركت در بخش ملي  و بین الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي مي توانند تا 29 آذرماه سال جاري در سايت جشنواره به نشاني   www.ivafestival.irثبت نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب