امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2902 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پورتال اطلاع‌رسانی استانداری تهران رونمایی شد؛

تهرانی‌ها مقام اول را در انصراف از یارانه کسب کردند/ کرایه تاکسی‌ها یک بار افزایش می‌یابد

سید حسین هاشمی استاندار تهران با تأکید بر اینکه در طول سال کرایه‌های حمل و نقل عمومی یک بار افزایش می‌یابد، گفت: مردم تهران در انصراف از یارانه‌ها نقش اول را داشته‌اند.
تهرانی‌ها مقام اول را در انصراف از یارانه کسب کردند/ کرایه تاکسی‌ها یک بار افزایش می‌یابد
به گزارش خبرایران ، سید حسین هاشمی در آیین رونمایی و افتتاحیه پروتال پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با گسترش فضای مجازی، دیگر هیچ چیز را نمی‌توان از مردم پنهان کرد و موضوعات در این فضا و دهکده کوچک جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در پایگاه اطلاع‌رسانی و پورتال استانداری تهران که از شنبه هفته آینده آغاز به کار می‌کند، اطلاعات لازم را از بخش‌های مختلف و به روز دریافت و شهروندان تهرانی می‌توانند برای حل مشکلات خود به این پورتال مراجعه کنند.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در ثبت‌نام دریافت یارانه چه تعداد از شهروندان ثبت‌نام کرده‌اند؟ گفت: ثبت‌نام دریافت یارانه بسیار خوب انجام شد و به غیر از روزهای نخست، مشکل دیگری نداشتیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در انصراف از دریافت یارانه، مردم تهران نقش اول را در کشور داشتند، گفت: درآمدهای حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه‌ها، به خود مردم باز می‌گردد و در این کار خیر، مردم تهران نقش اول را داشته‌اند.

وی درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی و حمل و نقل عمومی با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای شهر، شهرداری و اتحادیه‌ها، یک بار و پس از هدفمندی یارانه‌ها افزایش خواهد یافت.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه کرایه‌ها در سال دو بار افزایش نخواهد یافت، گفت: بر اساس اعلام دولت، زمان افزایش کرایه‌ها اعلام خواهد شد.

هاشمی درباره افزایش سایر کالاهای ضروری، اظهار داشت: آنچه که مسلم است همکاری مردم با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است و هر کجا که مردم حضور داشتند و حمایت کردند، دولت موفق بوده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: دولت به دنبال افزایش‌های جهشی نیست، بلکه با یک شیب ملایم، قیمت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در حال حاضر ذخیره خوبی در گوشت قرمز و مرغ داریم و هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین مایحتاج ضروری نخواهیم داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب