امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29064 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران، به ۵۵ هزار تماس پاسخ داد

خبرایران: مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران در سه ماه پایانی سال گذشته، به ۵۵ هزار و ۵۹۶ تماس پاسخ داد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران، به ۵۵ هزار تماس پاسخ داد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مرکز ارتباط مردمی بانک با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ دارای ۶۰ خط تلفن است که از ساعت ۸ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

بانک ملی ایران همچنین با راه اندازی آیدی پاسخگوی تلگرام Bmipr@ پاسخگویی به سوالات مشتریان در فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار داده و در مدت مذکور تعداد پیام های رد و بدل شده به سه هزار و ۳۰۰ پیام می رسد که بیشترین موضوعات طرح شده از سوی مخاطبان نیز درباره سامانه های بام، بله، اطلاعات جشنواره های بانک و اطلاعات تسهیلات بوده است.

اپراتورهای مرکز تلفن بانک با شماره ۶۰۹۹۱-۰۲۱ هم در سه ماه زمستان سال گذشته پاسخگوی تعداد ۹۳ هزار و ۵۲۴ تماس تلفنی بوده اند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب