امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2910 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد؛

دانشگاه آزاد به بانوان خانه دار تخفیف 30 درصدی می دهد

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مهیا شدن امکان ادامه تحصیل بانوان خانه دار در این دانشگاه خبرداد و گفت: بانوان خانه دار می توانند با 30 درصد تخفیف در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دهند.
دانشگاه آزاد به بانوان خانه دار تخفیف 30 درصدی می دهد
به گزارش خبرایران، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بانوان خانه دار می توانند در رشته های کاردانی و کارشناسی با 30 درصد تخفیف در رشته های تعیین شده ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: مدیریت دانشگاه بدنبال استفاده از بانوان در مدیریت این دانشگاه است و خوشحالم بانوان در دانشگاه آزاد ثابت کردند توانایی مدیریت های کلان را دارند.

وی درخصوص نقش مهم بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مشارکت بانوان در دانشگاه آزاد بسیار قابل توجه است. در زمان حاضر از 5 میلیون فارغ التحصیل این دانشگاه بیش از 45 درصد یعنی معادل 2 میلیون و 250 هزار نفر خانم هستند.

میرزاده گفت: اکنون از 28 هزار عضو هیات علمی این دانشگاه 7 هزار نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: تاکنون از تعدادی از خانم ها در مسئولیت های مختلف استفاده کرده ایم که امروز نیز به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) یک خانم را بعنوان رئیس دانشگاه آزاد تهران غرب انتخاب کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: به غیر از تشکیل شورای راهبردی بانوان در هیات رئیسه دانشگاه بحث ادامه تحصیل بانوان خانه دار تصویب کردیم که پیش بینی می شود حدود 5 میلیون علاقه مند خواهان ادامه تحصیل باشند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب