امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29107 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به دلیل استقبال بی سابقه مشتریان؛

جشنواره ۷×۷ فروشگاه های رفاه تمدید شد

خبرایران: جشنواره ۷×۷ به دلیل استقبال بی سابقه مشتریان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.
جشنواره ۷×۷ فروشگاه های رفاه تمدید شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت فروشگاه های رفاه، جشنواره ۷×۷ به دلیل استقبال بی سابقه مشتریان گرامی فروشگاه های رفاه به مدت دو هفته دیگر تا ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری تمدید شد و به دنبال این تمدید، ۱۴ دستگاه خودرو دیگر به جوایز جشنواره اضافه شد.
گفتنی است؛ پیش از این جشنواره ۷×۷ رفاه از ۲۵ بهمن ماه ۹۶ به مدت ۷ هفته و با جایزه خودرو برلیانس کراس C3 برای هر شرکت کننده در حال برگزاری بود که از چند روز آینده تمدید می شود.
برنامه زنده تلویزیونی جشنواره ۷×۷ رفاه که پخش آن از ۲ اسفندماه آغاز شده است از شبکه ۳ سیما به طور زنده بعد از اخبار ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود.
هر ۷۰ هزار تومان ۱ امتیاز و مانند قرعه کشی های قبلی، با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر از فروشگاه های رفاه در سراسر کشور، مشتریان گرامی می توانند شانس خود را جهت برنده شدن در قرعه کشی افزایش دهند.
اسامی برندگان جشنواره در سایت رفاه، کانال تلگرام، اینستاگرام و در صفحه آپارات رفاه به مشتریان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب