امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29108 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام پنجاهمین قرعه کشی بزرگ رفاه / کمپین ۷×۷ رفاه ادامه دارد

خبرایران: پنجاهمین برنده خوش شانس قرعه کشی ۲۸ فروردین و برنده خودرو برلیانس کراس C3 اعلام شد.
اعلام پنجاهمین قرعه کشی بزرگ رفاه / کمپین ۷×۷ رفاه ادامه دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت فروشگاه های رفاه، برنامه قرعه کشی بزرگ رفاه همزمان با برگزاری کمپین ۷×۷ رفاه این شب ها به صورت زنده از شبکه ۳ سیما به روی آنتن می رود. پنجاهمین برنده خوش شانس قرعه کشی ۲۸ فروردین و برنده خودرو برلیانس کراس C3 خانم شیخ الاسلام زاده از سنندج بود.

گفتنی است؛ کمپین ۷×۷ رفاه از ۲۵ بهمن ماه ۹۶ به مدت ۷ هفته و با جایزه خودرو برلیانس کراس C3 برای هر شرکت کننده در حال برگزاری است و به دلیل استقبال مشتریان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

برنامه زنده کمپین ۷×۷ رفاه که پخش آن از ۲ اسفندماه آغاز شده است از شبکه ۳ سیما به طور زنده بعد از اخبار ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود.

هر ۷۰ هزار تومان ۱ امتیاز و مانند قرعه کشی های قبلی، با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر از فروشگاه های رفاه در سراسر کشور، مشتریان گرامی می توانند شانس خود را جهت برنده شدن در قرعه کشی افزایش دهند.

اسامی برندگان جدید در خبرهای آتی بر روی سایت رفاه، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و در صفحه آپارات رفاه به مشتریان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب