امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29140 تاریخ انتشار: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز رسمی دومین دوره‌ سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران

خبرایران:دوره‌ دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ی تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه 1397 در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزارخواهد شد.
آغاز رسمی دومین دوره‌ سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران

به گزارش خبرایران از مشاور رسانه‌ای سمپوزیوم، به نقل از اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران: این دوره از سمپوزیوم با نگاهی پژوهش محور با برگزاری نشست های علمی تخصصی با حضور اساتید طراحی صحنه و لباس ایران از جمله: بهرام بدخشانی، امیر حسین قدسی، پیام فروتن، رعنا امینی، مریم نعیم زاده، علاالدین پژهان، رضا مهدی‌زاده و کیوان مقدم، همراه با نمایشگاهی از آثار اساتید و دانشجویان طراحی صحنه ولباس برگزار خواهد شد.
هم‌چنین در بخش رقابتی این دوره از سمپوزیوم، بهترین طراح صحنه، بهترین طراح لباس و بهترین کارگردان در تعامل با طراح صحنه و لباس در تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم‌های بلند سینمایی سال 1396 معرفی می گرند.
جلیلی افزود، شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت tissd.com مراجعه نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب