امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29198 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند بازار چه سیستم‌عاملی دارد؟

خبرایران: دستگاه‌هایی که هوشمند خوانده می‌شوند از پلتفرم نرم‌افزاری برخوردارند که از طرفی وظیفه‌ تعامل با سخت‌افزار دستگاه و از طرف دیگر تعامل با کاربر و استفاده کننده از دستگاه را بر عهده دارند. ساعت هوشمند هم از این قاعده مستثنی نیست و هر کدام از مدل‌های ساعت هوشمند بر اساس کمپانی سازنده‌اش از نوعی سیستم عامل خاص استفاده می‌کند.
گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند بازار چه سیستم‌عاملی دارد؟

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، نکته‌ای که باید در بخش شناخت سیستم‌عامل‌ها در نظر داشته باشید، توجه به پلتفرمی است که می‌تواند با گوشی هوشمند شما کار کند. اما در نهایت هر سیستم عاملی که مد نظر شما باشد و هر گوشی که داشته باشید، می‌توانید برای تهیه ساعت هوشمند متناسب با آن با بهترین قیمت به فروشگاه اینترنتی زنبیل بروید و محصول مورد نظرتان را با گارانتی معتبر و ارسال فوری تحویل بگیرید.

در بین‌ ساعت‌های هوشمند تاکنون چهار سیستم‌ عامل Pebble OS، Tizen، Android Wear و Watch OS بیشترین استفاده را داشته‌اند. سامسونگ پس از اوج گرفتن با اندروید تصمیم گرفت دستگاه‌های خود را از پلتفرم گوگل جدا کند و با سیستم ‌عاملی مستقل هماهنگ کند. اکنون شرکت‌ کره‌ای ساعت هوشمند ‌خود را مطابق با همین سیستم‌ عامل نوپا با نام تایزن به بازار می‌آورد. سیستم‌ عامل ساخته شده به وسیله پبل، Pebble OS نام دارد و از کرنلی منبع باز استفاده می‌کند؛ اما شرکت پبل اجازه توسعه یا استفاده از این پلتفرم در سایر شرکت‌ها را نمی‌دهد.

گوگل، پلتفرمی بر پایه‌ اندروید به نام GOOGLE WEAR برای اسمارت واچ ها توسعه داده و آن را برای استفاده‌ سایر کمپانی‌ها منتشر کرده است. این سیستم ‌عامل که ظاهر بسیار خوبی دارد، در ساعت‌های هوشمند شرکت‌هایی همچون ال‌جی، هواوی و موتورولا تاکنون استفاده شده است. Watch OS پلتفرمی است که تنها روی اپل واچ در حال اجراست و پس از مدتی کوتاه اکنون بالغ بر ۳۵۰۰ اپلیکیشن را پشتیبانی می‌کند. سیری در اسمارت واچ اپل نقشی اساسی برعهده دارد و بسیاری از کارهای کاربر را تنها با شنیدن صوت شخص انجام خواهد داد. در Watch OS اپلیکیشن‌ها در صفحه‌ی اصلی یا منوی برنامه‌ها به شکل دایره‌های رنگی و کوچک نمایش داده می‌شوند و با لمس دارنده دستگاه اجرا می‌شود. برای گوشی‌های اپل بهترین ساعت هوشمند اپل واچ است، البته این ساعت هوشمند تنها با گوشی های اپل هم سازگار است.

زنبیل را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب