امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29272 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر

خبرایران: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:

 

مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی و همه‌ی دست‌اندرکاران باید سپاسگزار و قدردان جامعه‌ی کارگری باشند زیرا جامعه‌ی کارگری همواره در کنار و همراه نظام بوده و پس از این نیز به فضل الهی همین‌گونه خواهد بود.

فرا رسیدن هفته کار و کارگر، زمانی برای ارائه گزارش فعالیتها و خدمات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه بلندقدر کارگری و فرصتی برای پاسداشت زحمات خستگی ناپذیر و بی شائبه تلاشگران عرصه سازندگی و توسعه میهن اسلامی است. کارگرانی که از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حرکت دست و بازوی آنهاست که باعث گردش چرخ های اقتصاد کشور می شود.

سازمان تأمین اجتماعی از ارگان هایی است که بیشترین ارتباط را با جامعه زحمتکش کارگری دارد و این عزیزان در سراسر کشور از خدمات گسترده و متنوع این سازمان استفاده می کنند. در حال حاضر بیش از ٤٢ میلیون نفر معادل بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

حدود ١٤ میلیون نفر نیروی کار، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و همراه با اعضای خانواده خود که به جمعیتی نزدیک به ٣٦ میلیون نفر می رسند، از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می شوند.

همچنین بیش از یک میلیون و ٦٠٠ هزار نفر از پیشکسوتان جامعه شریف کارگری که به موعد بازنشستگی رسیده اند، تحت پوشش بزرگترین سازمان بیمه ای کشور قرار دارند و حقوق بازنشستگی و سایر خدمات را از این ارگان دریافت می کنند. خانواده این عزیزان نیز تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

پرداخت مستمری، تأمین درمان و ارائه سایر خدمات به بازماندگان بیمه شدگان متوفی نیز از دیگر تعهدات تأمین اجتماعی به کارگران و بیمه شدگان عزیز است که در حال حاضر بازماندگان بیش از ٧٦٠ هزار نفر از بیمه شدگان متوفی، تحت پوشش قرار دارند.

علاوه بر این بیش از ١٣٥ هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز به دلیل بیماری و یا حوادث مختلف ناشی از کار و یا غیر آن، توان کار و فعالیت را از دست داده اند و از حمایت این سازمان عظیم، بهره مند شده اند.

سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری برای خدمت رسانی به این جامعه بزرگ که عموما از کارگران ارجمند و سازندگان ایران اسلامی هستند، بالغ بر ٩٨ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. از اینرو که اعتقاد داریم اقتصاد کشور مرهون تلاش بخش تولید است و رمز اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی در همت کارگران عزیز و خدوم نهفته است.

اینجانب فرا رسیدن هفته کار و کارگر و همچنین مصادف شدن این ایام با میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای این جامعه گرانقدر، سربلندی و توفیق روز افزون در پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی مان را آرزو می کنم.

امیدوارم که ما مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، خادمین شایسته ای برای این عزیزان باشیم و بتوانیم رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را با توسعه و ارتقاء مستمر خدمات به دست آوریم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب