امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29290 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشن کودکان منتظر با چاشنی برنامه رنگین کمان در خاوران

خبرایران:جشن بزرگ نیمه شعبان با عنوان«کودکان منتظر» همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج)، با حضور گروه های هنری در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.
جشن کودکان منتظر با چاشنی برنامه رنگین کمان در خاوران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، رضا دوستعلی رئیس فرهنگسرای خاوران درباره برگزاری جشن کودکان منتظر به مناسبت روز نیمه شعبان گفت:

به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، مراسم جشن بزرگی روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور دو هزار کودک ایرانی، یمنی و سوریه ای و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

دوستعلی بیان کرد: در این مراسم دوهزار کودک، طولانی‌ ترین نقاشی کشور را با موضوع ولادت امام زمان به تصویر می کشند.

وی ادامه داد: برنامه طولانی ترین نقاشی کشور در موضوع نیمه شعبان با محوریت برقراری صلح و عدالت فراگیر، ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند.

وی افزود: در این جشن بزرگ که با مشارکت شبکه 5سیما برگزار می شود، برنامه ی رنگین کمان در قالب سرودهای شاد و نمایش‌های جذاب به اجرای زنده می پردازد.

دوستعلی با اشاره به حضور خانواده شهدای حریم ولایت در این مراسم خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم انسان‌های ولایتمدار و شجاعی بودند که قهرمانانه جنگیدند و سبب سربلندی ایران شدند، فرزندان و خانواده‌های این شهدا نیز با صبوری و متانت غم دوری آن ها را تحمل می ‌کنند تا در این سربلند و عزت سهیم باشند، برهمین اساس حضور کودکان شهدای مدافع حرم در این برنامه به‌ منظور تجلیل از این غنچه های مقاومت تدارک دیده شده است، که در آن از کودکان معصوم و مقاوم شهدای حریم حضرت زینب سلام الله علیها  یاد کرده و از آن ها تقدیر می‌ شود.

شایان ذکر است قرائت قران، سخنرانی، گروه های هنری کودک و نوجوان، سرود، اجرای مسابقه و پذیرایی از دیگر بخش های جشن "کودکان منتظر" است.

این ویژه برنامه روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه از ساعت 9تا11 در سالن روباز فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان است.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگسرای خاوران می توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب