امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29323 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیران شعب سراسر کشور؛

همایش هم اندیشی اهداف و برنامه های بیمه دی در سال 97 برگزار شد

خبرایران: همایش هم اندیشی اهداف و برنامه های سال 97 شرکت بیمه دی امروز با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و شعب سراسر کشور در سالن نواندیشی ساختمان مرکزی بیمه دی برگزار شد.
همایش هم اندیشی اهداف و برنامه های بیمه دی در سال 97 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این همایش که از طریق سیستم sky room با نمایندگان سراسر کشور به اشتراک گذاشته شد؛ مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: در ابتدای سال 93، سه مرحله برای شرکت ترسیم کردیم که مراحل اول و دوم با عنوان مهار مشکلات و تثبیت با موفقیت پشت سر گذاشته شد و هم اکنون شرکت در مرحله سوم یعنی مرحله شکوفایی قرار دارد و به حق می توان گفت گام های خوبی در مسیر تعالی برداشته ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار داشت: بیمه دی سرمایه عظیمی به نام همدلی و انسجام سازمانی دارد که در تمام سطوح قابل لمس است و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. در سال گذشته توانستیم با حضور قدرتمند در بازار، رتبه توانگری شرکت را تثبیت نماییم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم آن را ارتقا دهیم.

وی افزود: در طرح جبران (بیمه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری) هر آنچه که در توان داشتیم را به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به قشر معظم ایثارگران ارائه دهیم، که به حول و قوه الهی تا کنون موفق بوده ایم و هم اکنون پروژه در شرایط خوبی است. طرح جبران می تواند به عنوان یک الگوی خوب، در قالب پروژه عظیمی که در سازمانی چابک و چالاک به خوبی پیش رفته است، در محافل حرفه ای صنعت بیمه ارائه شود. اما این به این معنی نیست که کار ما تمام شده باشد بلکه باید دائما پروژه پایش و نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شود.

مهندس بختیاری ضمن اعلام این که در آینده نزدیک بیمه دی محصولات منحصر به فرد بیمه های عمر خود را رونمایی می کند، اضافه کرد: امسال بیمه دی به طور متوازن سهم خود را در تمام رشته های بیمه ای در بازار خواهد داشت و با تمرکز و سرمایه گذاری در بحث بیمه های عمر حرکت منسجم تری را رقم خواهیم زد.

در این همایش همچنین آرش شکری مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار گزارش جشنواره فروش بیمه های عمر را ارائه نمود. وی گفت: مهمترین دستاورد این جشنواره علاوه بر پرتفوی قابل توجهی که نصیب شرکت شد، تمرین و ممارست در فروش بیمه های عمر بود که قطعاً با توجه به در پیش بودن محصولات جدید بیمه های عمر و سرمایه گذاری در سال جاری تأثیر بسزایی بر فروش شرکت در سال جاری خواهد داشت.

در ادامه از نفرات برتر جشنواره فروش در شعب و نمایندگی های سراسر کشور تقدیر و تشکر شد.

این همایش یک روزه با برگزاری کارگروه های تخصصی اهداف و برنامه های سال 97 همراه بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب