امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29360 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از کتاب‌های «سمت» در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرایران: در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سه کتاب جدید سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) رونمایی می‌شود.
رونمایی از کتاب‌های «سمت» در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی «سمت»، این سازمان برنامه رونمایی سه کتاب از تازه‌های نشر خود را با حضور و سخنرانی صاحبان آثار و تعدادی از اساتید و صاحبنظران، برای روزهای نمایشگاه ‍‍پیش‌بینی کرده است.

رونمایی از کتاب «تأثیر ادبیات فارسی در ادبیات انگلیسی» با سخنرانی حسین هاجری عضو هیأت علمی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی و مشاور رئیس سازمان «سمت»، رونمایی از کتاب حکمت عملی (از نگاه فیلسوفان مسلمان: فارابی، ابن‌سینا و ملاصدرا) و سخنرانی علمی با عنوان «حکمرانی از منظر فیلسوفان مسلمان» با سخنرانی محمد ذبیحی مؤلف اثر، معاون پژوهشی و قائم‌مقام رئیس سازمان «سمت» و رونمایی کتاب «سرنوشت اسیر در اسلام» با سخنرانی سیدعلی میرشریفی مؤلف اثر و احمد احمدی رئیس سازمان «سمت»، برنامه‌های این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال 1397 را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب