امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29361 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی انجمن ام اس ایران؛

فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری سمفونی لک لک ها منتشر شد

خبرایران: فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری «سمفونی لک لک ها» با هدف معرفی بیشتر و صحیح‌تر بیماری «ام اس»، شناخت ایرانیان_آسیب‌های پیش روی مبتلایان و کشف استعداد‌های نو در میان هنرمندان مبتلا به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی منتشر شد.
فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری سمفونی لک لک ها منتشر شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره فرهنگی و هنری انجمن ام اس ایران (سمفونی لک لک ها)، این جشنواره در بخش‌های مختلف همچون ادبی (داستان نویسی، فیلمنامه‌نویسی)، هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی (نقاشی، مجسمه سازی، کاریکاتور، عکس، تصویرسازی، پوستر) فراخوان خود را منتشر کرد.

اهداف مورد نظر در این جشنواره، رویکردهایی همچون اعلام (ام اس) در گروه بیماری‌های خاص، شناخت و نگاه صحیح به ام اس برای مبتلایان و عموم جامعه، ایجاد انگیزه و خودباوری در بین مبتلایان به ام‌اس، شناخت آسیب‌های اجتماعی پیش روی مبتلایان به ام‌اس، مهیا نمودن بستری مناسب جهت بهبود زندگی فردی و اجتماعی مبتلایان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و ...، فراهم‌سازی بستر مناسب جهت بروز توانمندی‌های مبتلایان به ام‌اس و آگاهی جامعه نسبت به این توانمندی‌ها، کشف استعداد‌های نو در میان هنرمندان مبتلا به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران، عنوان شده است.

جشنواره فرهنگی و هنری انجمن ام اس ایران (سمفونی لک لک ها) در چندین بخش مجزا برگزار می‌شود و به نوعی می‌توان گفت طیف وسیعی از قالب‌های ادبی و هنری را در بر گرفته است.

در همین راستا، جشنواره هنرهای تجسمی انجمن ام اس ایران در نظر دارد جهت شناخت بهتر و صحیح جامعه نسبت به «ام اس» جشنواره سراسری هنرهای تجسمی را با هدف معرفی ایده های نو و آفرینش های متفاوت و خلاقانه هنری، برگزار کند.

جشنواره هنرهای تجسمی در بخش‌های مختلفی همچون نقاشی، مجسمه سازی، کاریکاتور، عکس، تصویرسازی و پوستر برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار در این بخش تا 18 خرداد ماه اعلام شده است.

جشنواره ادبی انجمن ام اس ایران نیز در دو بخش داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی فرخوان خود را منتشر کرده است که هر کدام از این بخش‌ها قوانین مجزایی را شامل می‌شود. جشنواره فیلمنامه و داستان با هدف معرفی ایده‌های نو و آفرینش‌های متفاوت و خلاقانه هنری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این بخش از جشنواره، می‌توانند آثار خود را تا یکم تیر ماه 1397 ارسال کنند.

جشنواره هنرهای سنتی و صنایع دستی نیز یکی دیگر از بخش‌های ویژه جشنواره سمفونی لک لک ها  است. این بخش از جشنواره نیز بستری است برای هنرمندان مبتلاء به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران تا در کنار یکدیگر ندای امید و همدلی را به بلندای ایران زمین سر دهند. علاقه‌مندان در این بخش تا 18 خرداد 1397 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در هر کدام از بخش‌های این جشنواره، لازم است فراخوان ویژه آن بخش را به دقت مطالعه کرده و سپس مراحل بعدی مرتبط با ارسال اثر را پیگیری نمایند.

جهت ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر آثار، به این آدرس مراجعه نمایید.

اطلاعات فرم شرکت و عناوین آثاردر تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لذا صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت‌کننده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب