امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29391 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به همت شتابدهنده نوين‌تک؛

دومين دوره »نوين‌تک بوتکمپ» برگزار مي‌شود

خبرایران: در ادامه معرفي فرصت‌هاي ايجاد کسب و کارهاي نوين دومين دوره رويداد «نوين‌تک بوتکمپ» توسط شتابدهنده نوين‌تک برگزار خواهد شد.
دومين دوره »نوين‌تک بوتکمپ» برگزار مي‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين رويداد همچون سال گذشته در تلاش است به طور فشرده به تيم‌سازي و روند پيش شتابدهي گروه‌هايي که مي‌خواهند به صورت تخصصي‌تر نسبت به توسعه و گسترش ايده خود بپردازند، کمک مي‌کند.
در طول برگزاري اين رويداد تيم‌ها ضمن آشنايي با پايه‌هاي اصولي توسعه کسب و کار، فرصت بررسي و اصلاح ايده خود را نيز خواهند داشت، ضمن اينکه در اين رويداد فرصت مدل‌سازي اوليه‌اي از کسب و کار بر مبنا ايده و فرصت ساخت محصول اوليه نيز فراهم خواهد بود.
شرکت کنندگان در دومين بوت‌کمپ نوين‌تک، علاوه بر اينکه مي‌توانند از بيش از 20 کارگاه با موضوعات مختلف و مرتبط با کارآفريني تکنولوژي محور استفاده کنند فرصت سنجش براي ورود به شتابدهنده نوين‌تک را خواهند داشت.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بيشتر در خصوص برگزاري دومين دوره رويداد "نوين‌تک بوتکمپ" توسط شتابدهنده نوين‌تک مي‌توانند به آدرس اينترنتي https://evand.com/events/novintech-bootcamp2 مراجعه نمايند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب