امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29404 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارتقای کیفیت زندگی در محله کیانشهر با افتتاح خط 6 متروی تهران

خبرایران: شهردار منطقه 15 در دومین دور از بازدید محله های منطقه از محله کیانشهر بازدید و به ارتقای سطح کیفیت زندگی در این محله با افتتاح خط 6 متروی تهران تاکید کرد.
ارتقای کیفیت زندگی در محله کیانشهر با افتتاح خط 6 متروی تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی در این نشست با تاکید بر اینکه محله کیانشهر، تنها محله ی منطقه است که با افتتاح خط 6 مترو دارای خط مترو می شود، خاطر نشان کرد: با افتتاح این خط مترو اثرات حمل و نقل عمومی در این محله بهره برده و تغییرات خوبی را در محله شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه این خط محور توسعه و ارتقای کیفیت زندگی در محله کیانشهر خواهد شد، افزود: با راه اندازی مترو، پایانه این ایستگاه احداث می شود تا دسترسی های محلی برای مردم این محله ایجاد شود.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به افزایش بودجه محله های منطقه در سال جدید به جهت تکمیل پروژه های سال قبل گفت: تلاش می کنیم تا با بودجه مناسب در محله ها ورود پیدا کرده و کارهای خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش مدیریت شهری براین است که هم کار انجام دهیم و هم نشاط، امید و مشارکت را بین مردم زیاد کنیم، افزود: این محله از محله های باارزش و مهم برای مدیریت شهری است که به دنبال ارتقای آن هستیم.

این گزارش حاکیست، محمدی شهردار منطقه در این محله نخستین خانه کودک و زمین اسکیت کودکان را در سرای محله کیانشهر جنوبی افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب