امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29406 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اعلام کرد؛

جشن نیمه شعبان در محلات شمال تهران برپا شد

خبرایران: به مناسبت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت ، حضرت ‏مهدی موعود (عج)، جشن نیمه شعبان در مساجد و محلات شمال تهران برگزار شد.
جشن نیمه شعبان در محلات شمال تهران برپا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : همزمان با ‏فرارسیدن نیمه شعبان،روز میلاد منجی عالم بشریت و به منظور ترويج و تعميق مولفه هاي سبک زندگي اسلامي- ايراني و تأکيد بر نقش و مشارکت مردم در برگزاري مراسم و مناسبت هاي مذهبي، جشن اعیاد و برنامه های ویژه  در مساجد و محلات  منطقه یک اجرا شد.

وی گفت: برگزاری جشن، برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در اماکن و نقاط پر تردد منطقه با همکاری هیأت های مذهبی و سراهای محلات، با هدف حفظ و اشاعه ی جشن های سنتی اعیاد شعبانیه از جمله اقدامات در سطح منطقه یک بود .

این مقام مسئول همچنین مراسم تکریم از جانبازان انقلاب اسلامی، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعین حرم در مساجد منطقه را از دیگر برنامه های اجرایی دانست.

مجید نوربخش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک نیز به فضاسازی محیطی اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت:  همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه اداره زيبا سازي این منطقه اقدام به آذين بندي و نصب بنر نمود و  در این راستا 7 هزار متر طول ریسه نوری و 11 هزار و 300 متر طول ریسه های حبابی و LED در معابر و میادین اصلی ، 300 تخته پرچم رنگی روی پل های سواره رو  ، ساختمان های نواحی و اصلی منطقه  و نصب تبلیغات فرهنگی پرتابل را اجرا نموده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب