امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29409 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به زودی اتفاق می افتد؛

بهره برداری از «نخستین کلینیک کسب و کار» در ورودی غربی پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 21 از افتتاح اولین «کلینیک کسب و کار» ورودی غربی پایتخت به همت واحد کارآفرینی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.
بهره برداری  از «نخستین کلینیک کسب و کار» در ورودی غربی پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: نخستین کلینیک کسب و کار ورودی غربی پایتخت با محوریت آموزش و مشاوره به کار آفرینان فعال سطح منطقه21 در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در همین خصوص یادآور شد: خدمات مشاوره ای، حقوقی و اجرایی، بازاریابی و فروش، خدمات کسب وکار، کاریابی، تدوین طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی و هرگونه خدمات در ارتباط با حوزه "کسب و کار و کار آفرینی" در این مرکز ارائه می شود.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: در "نخستین کلینیک کسب و کار" ورودی غربی پایتخت، سرفصل های آموزشی جهت برپایی "کارگاه های تخصصی-آموزشی ویژه کارآفرینان فعال در سطح محلات 13گانه منطقه21" با هدف افزایش سطح "اطلاعات علمی، عملی و تخصصی" آنان تعریف شده است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب