امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29410 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک اعلام کرد؛

کوه دارآباد و دربند با مشارکت دانش آموزان، شهروندان و حافظان سلامت و محیط زیست پاکسازی شدند

خبرایران: دو مسیر کوهنوردی دارآباد و دربند با مشارکت دانش آموزان، شهروندان و حافظان سلامت و محیط زیست در شمال تهران پاکسازی شد.
کوه دارآباد و دربند با مشارکت دانش آموزان، شهروندان و حافظان سلامت و محیط زیست پاکسازی شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک مهدی  جمشیدیان رییس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با هدف حفظ محیط زیست ، ارتقاء روحیه مشارکت و فرهنگ سازی بین شهروندان وکوهنوردان و جلوگیری از آلودگی های بصری وزیبا سازی محیط زیست دامنه های توچال ،عملیات پاکسازی مسیر کوهنوردی دارآباد و دربند در روزهای پایانی هفته سلامت و  آسمان آبی ،زمین پاک اجرا شد.

وی گفت: در این برنامه که با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک ، اعضای کانون های سلامت محور این منطقه ، کارشناسان و آموزشگران بازیافت و... برگزار شد در حدود 400 کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری و به پایین کوه منتقل شد.

جمشیدیان برگزاری بیش از 87 برنامه آموزشی درنواحی 10 گانه منطقه یک را از دیگر برنامه های هفته آسمان آبی وزمین پاک دانست و افزود: در این ایام  در راستاي سياست هاي سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران مبنی بر آگاهی دادن  به شهروندان درباره مزایای تفکیک پسماند خشک ،آشنا ساختن آنها با انواع پسماندها ، حفظ محیط زیست و كاهش توليد پسماند از مبدا ، آموزشگران بازیافت  نواحی ده گانه اقدام به آموزش در مدارس ، مهدهای کودک ، اصناف ، ایستگاه های مترو ، بوستان ها ، مراکز درمانی و غرفه های بازیافت نمودند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب