امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29463 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به میزبانی شرکت توزیع برق تهران و در محل پژوهشگاه نیرو؛

بیست و سومین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق برگزار می شود

خبرایران: بیست و سومین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق کشور فردا صبح 19 اردیبهشت ماه 97 با حضور همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو به میزبانی شرکت توزیع برق تهران در محل پژوهشگاه نیرو آغاز بکار می‌کند.
بیست و سومین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق برگزار می شود
گزارش خبرایران، فردا صبح بیست و سومین کنفرانس شبکه‌های توزیع برق ایران با حضور همایون حائری، هوشنگ فلاحتیان، آرش کردی و ... به میزبانی توزیع برق تهران در محل پژوهشگاه نیرو آغاز بکار می‌کند. کنفرانس‌های توزیع نیروی برق بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش توزیع برق کشور است.

حسن شاکری رئیس کمیته اجرایی این کنفرانس گفت: بیش از ۹۶۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد ۲۰۴ مقاله پذیرش نهایی شده است و در مجموع ۶۰ مقاله جهت ارایه شفاهی و ۷۰ مقاله به شکل پوستر پذیرفته شد.

شاکری افزود: در حاشیه این کنفرانس ۱۳ کارگاه و ۴ نشست به همراه یک نمایشگاه جانبی که در آن ۵۸ شرکت حضور دارند برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که تلفات شبکه‌های توزیع، اتوماسیون شبکه‌های توزیع، قابلیت اطمینان در شبکه‌های توزیع، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، مدیریت مصرف بار، مطالعات اجتماعی و محیط زیست و... از محور‌های اصلی این کنفرانس می‌باشد.

گفتنی است که این کنفرانس در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب