امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29559 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بیست و دومین گردهمایی دبیران هیات های عامل استان های سراسر کشور اعلام شد؛

تدوين برنامه جامع بازآفريني از دستاوردهاي بزرگ دوران مسئوليت دكتر ايزدي است

خبرایران: معاون وزیر راه و شهرسازی در بیست و دومین گردهمایی دبیران هیات های عامل استان های سراسر کشور ضمن تقدیر از خدمات دكتر ایزدی مدیرعامل سابق سازمان عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تشریح و تبیین چارچوپ نظری سیاست های بازآفرینی یکی از مهمترین اقدامات دوران مدیریت ایشان است که سبب تدوین برنامه جامع بازآفرینی و شناسایی، ایجاد و تقویت نهادها شده است.
تدوين برنامه جامع بازآفريني از دستاوردهاي بزرگ دوران مسئوليت دكتر ايزدي است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، بیست و دومین گردهمایی دبیران هیات های عامل استان های سراسر کشور صبح دیروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که در این مراسم از دكتر محمد سعید ایزدی مدیرعامل سابق شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به خدمات و اثرات مثبت دوران مدیریت دكتر ایزدی گفت: فراهم آوردن ابزارهای مالی و قانونی که بخش قابل توجهی از برنامه های شرکت منوط به آن است و ابراز مهمی برای پیشبرد برنامه ها به حساب می آید در کنار شناسایی و ارتقا توانمندی های اجتماعی و اقتصادی محله های هدف از جمله اقدامات مثبتی است که با هدایت دكتر ایزدی به انجام رسیده است.

مهندس هوشنگ عشایری افزود: تشریح و تبیین چارچوپ نظری سیاست های بازآفرینی و تشکیل شبکه همکاری که به ۳ بخش ملی، استانی و شهری تقسیم می شود از دیگر اقدامات شاخص ایشان است که در ادامه به تدوین برنامه جامع بازآفرینی و شناسایی، ایجاد و تقویت نهادها انجامیده است.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری ایران همچنین نهادینه کردن سیاست برنامه بازآفرینی را ازطریق برگزاری ۲۶۰ دوره آموزشی،۲۱ مورد مستند سازی تجارب، چاپ بیش از ۳۵ عنوان کتاب و تهیه و چاپ ۱۶ نشریه تخصصی هفت شهر از دیگر خدمات موثر دوران مدیریت دكتر ایزدی عنوان کرد.

دکتر ایزدی نیز در ادامه جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان بازآفرینی شهری ایران گفت: این سازمان خانه من است و به جد معتقدم همکاران من در این سازمان سرمایه های بزرگی برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی به حساب می آیند.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: از سال 1375 سیاست ها و تلاش ها جهت برجسته سازی موضوع بازآفرینی آغاز شده که این موضوع امروز به عنوان موضوعی اصلی و مهم در کشور مطرح می شود که این مسئله باعث غرور و شادی است.

دکتر ایزدی جریان سازی را مهمتریت اولویت اجرایی شدن بازآفرینی و پیشبرد آن در استان ها دانست و اضافه کرد:  موضوع بازآفرینی در دولت دوازدهم ظرفیت بسیار ویژه ای برای کشور دارد که با این روند من آینده برنامه ملی بازآفرینی شهری را در استانها بسیار مثبت ارزیابی می کنم.

در پایان این مراسم مدیر عامل سازمان بازآفرینی شهری ایران از خدمات آقای دکتر ایزدی مدیر عامل سابق شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تقدیر و به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان اهداء کرد.

گفتنی است سازمان بازآفرینی شهری ایران پیش از این با عنوان شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با مدیریت دكتر محمد سعید ایزدی مشغول به کار بود که هم اکنون با مدیرعاملی مهندس هوشنگ عشایری و با تغییر وظایف به عنوان سازمان بازآفرینی شهری ایران در حال فعالیت است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب