امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29611 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اسماعیل کاظمی درنشست خبری اعلام کرد؛

شفافیت در اتاق اصناف تهران وجود ندارد

خبرایران: اسماعیل کاظمی گفت: آنچه که باعث انگیزه ایی شد برای ورود به این عرصه، بحث عدم شفافیت نظری و ابراز سلایق مختلف روسای اتحادیه نسبت به عملکرد اتاق اصناف بود.
شفافیت در اتاق اصناف تهران وجود ندارد

به گزارش خبرایران، در نشست خبری امروز که با موضوعیت برگزاری انتخابات اتاق اصناف، با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، اسماعیل کاظمی یکی از کاندیدای اتاق اصناف تهران، به بیان نظراتی در خصوص این امر پرداخت.

وی اظهار داشت آنچه که باعث انگیزه ایی شد برای ورود به این عرصه، بحث عدم شفافیت نظری و ابراز سلایق مختلف روسای اتحادیه نسبت به عملکرد اتاق اصناف بود.

کاظمی شعار تبلیغاتی خود را اینگونه عنوان کرد که اتاق اصناف شفاف و شیشه‌ای را در عمل بدون حاشیه و با رعایت کردن حقوق مسلم روسای اتحادیه‌ها به معرض نمایش در می‌آورم. اسماعیل کاظمی استیفای حقوق اصناف را در گرو تعامل با دولت میداند او معتقد است با اینکه اتحادیه نهاد دولتی‌ای نیست، ولی سعی می‌شود در حد اعلا با دولت همکاری کنیم. او موفقیت اتاق اصناف را در تقویت تعامل با داخل و بیرون از اتاق برشمرد.

کاندیدای این دوره از انتخابات، هدف اصلی خود برای کاندید شدن را گسترش کسب و کار عنوان کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب