امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29694 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی اعلام کرد؛

برگزاری اولین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی

خبرایران: دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی از شروع به کار اولین دوره مسابقات قرآنی آیه های مهربانی ویژه پرسنل شهرداری تهران با عنوان آیه های مهربانی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری اولین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، دکتر مدیح در این گفتگو ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدف از برگزاری جشنواره قرآنی آیه های مهربانی را ایجاد فضای قرآنی در شهرداری تهران و گسترش فرهنگ این کتاب با استفاده از ابعاد هنری آن و ارائه الگوهای جدید به منظور انس بیشتر پرسنل شهرداری تهران و خانواده گرامی آنان با کلام وحی بیان کرد.

مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با بیان اینکه برگزاری جشنواره قرآنی موجب ترویج فرهنگ قرآنی و ورود آموزه‌های دینی و قرآنی به محل کار وخانه های همکاران در شهرداری خواهد شد و اظهار امیدواری کرد برگزاری این جشنواره در پرتو نور قرآن و نورانیت اهل بیت (ع) باعث گسترش ارزش های دینی در خانواده بزرگ ومتدین شهرداری تهران گردد .

وی ادامه داد: این جشنواره در گروه‌های سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار خواهد گردید و شامل رشته‌هایی مانند قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اذان در بخش اصلی و تذهیب ، خوشنویسی ، سرودن اشعار قرآنی و مفاهیم در بخش فرعی می باشد .

ایشان در بخش دیگر سخنانش به تدوین مقررات و آیین نامه‌های بخش داوری رشته‌های قرائت حفظ قرآن کریم، اذان و دیگر بخش های جانبی این جشنواره اشاره نمود و گفت شرکت کنندگان این جشنواره می‌توانند با مطالعه کامل این آیین نامه، با مقررات ، ضوابط وچگونگی نحوه داوری رشته‌های مختلف آشنایی پیدا کنند .

لازم به ذکر است متقاضیان میتوانند تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به ثبت نام در بخش های مختلف این جشنواره اقدام نمایند ، همچنین متقاضیانی که در بخش جانبی شرکت می نمایند ضروری است آثار خود را در رشته های تعیین شده حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق نمایندگان رفاهی واحد خود به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ارسال نمایند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب