خبرایران: محسن محمديان گفت: به منظور بررسي دقيق تر اختلال حركتي از نظر شهروندان و مسافران كه چهارشنبه 26 ارديبهشت 97 در خط 5 متروي تهران اتفاق افتاد نسبت به جمع آوري مشاهدات، پيشنهادات و انتقادات شهروندان و مسافران گرامي، در اين خصوص اقدام كرديم كه اين طرح در اولين روز با استقبال خوبي همراه بود.
به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه،مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه گفت: به منظور بررسي دقيق تر اختلال حركتي از نظر شهروندان و مسافران كه چهارشنبه 26 ارديبهشت 97 در خط 5 متروي تهران اتفاق افتاد نسبت به جمع آوري مشاهدات، پيشنهادات و انتقادات شهروندان و مسافران گرامي، در اين خصوص اقدام كرديم كه اين طرح در اولين روز با استقبال خوبي همراه بود..
محسن محمديان با اشاره به اجراي طرح نظر سنجي از مسافران خط 5 متروي تهران و حومه افزود: اين طرح در ۴ ایستگاه صادقيه، ارم سبز،كرج و گلشهر درحال اجرا است و در روز اول اجراي اين طرح با استقبال خوبي از سوي شهروندان و مسافران محترم روبرو شده است.
وي گفت: اميدواريم با بررسي و تحليل پاسخ هاي داده شده بتوانيم گام بزرگي براي از بين رفتن اين مشكلات و كنترل بهتر حوادث برداريم.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه افزود: فرم هاي نظرسنجي در خصوص اختلال حركتي خط 5 و بازخورد شهروندان و مسافران محترم دراين خصوص به مدت سه روز در اين ايستگاه ها منتخب در اختيار افراد قرار مي گيرد و تمامي مسافران كه شاهد بروز اين اختلال حركتي بودند، مي تواننددر اين نظر سنجي شركت كنند .
محمديان در پايان خاطر نشان كرد: شركت بهرهبرداری متروي تهران و حومه قصد دارد تا با بررسي دقيق تر گفتههای شهروندان محترم، ابعاد مختلف اين اختلال حركتي و مشكلات پيش آمده از نظر مسافران را بررسي كند تا از بروز چنين حوادثي، جلوگيري كند.