امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29766 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن محمديان اعلام کرد؛

استقبال خوب مسافران از فراخوان دريافت نظرات و انتقادات در خصوص خط 5 متروي تهران و حومه

خبرایران: محسن محمديان گفت: به منظور بررسي دقيق تر اختلال حركتي از نظر شهروندان و مسافران كه چهارشنبه 26 ارديبهشت 97 در خط 5 متروي تهران اتفاق افتاد نسبت به جمع آوري مشاهدات، پيشنهادات و انتقادات شهروندان و مسافران گرامي، در اين خصوص اقدام كرديم كه اين طرح در اولين روز با استقبال خوبي همراه بود.
استقبال خوب مسافران از فراخوان دريافت نظرات و انتقادات در خصوص خط 5 متروي تهران و حومه

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه،مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه گفت: به منظور بررسي دقيق تر اختلال حركتي از نظر شهروندان و مسافران كه چهارشنبه 26 ارديبهشت 97 در خط 5 متروي تهران اتفاق افتاد نسبت به جمع آوري مشاهدات، پيشنهادات و انتقادات شهروندان و مسافران گرامي، در اين خصوص اقدام كرديم كه اين طرح در اولين روز با استقبال خوبي همراه بود..

محسن محمديان با اشاره به اجراي طرح نظر سنجي از مسافران خط 5 متروي تهران و حومه افزود: اين طرح در ۴ ایستگاه  صادقيه، ارم سبز،كرج و گلشهر درحال اجرا است و در روز اول اجراي اين طرح با استقبال خوبي از سوي شهروندان و مسافران محترم روبرو شده است.

وي گفت: اميدواريم با بررسي و تحليل پاسخ هاي داده شده بتوانيم گام بزرگي براي از بين رفتن اين مشكلات و كنترل بهتر حوادث برداريم.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه افزود: فرم هاي نظرسنجي در خصوص اختلال حركتي خط 5 و بازخورد شهروندان و مسافران محترم دراين خصوص به مدت سه روز در اين ايستگاه ها منتخب در اختيار افراد قرار مي گيرد و تمامي مسافران كه شاهد بروز اين اختلال حركتي بودند، مي تواننددر اين نظر سنجي شركت كنند .

محمديان در پايان خاطر نشان كرد: شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه قصد دارد تا با بررسي دقيق تر گفته‌های شهروندان محترم، ابعاد مختلف اين اختلال حركتي و مشكلات پيش آمده از نظر مسافران را بررسي كند تا از بروز چنين حوادثي، جلوگيري كند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب