امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29865 تاریخ انتشار: شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی:

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان به حفظ و توسعه تولید کمک می کند

خبرایران: عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان اقدام تاثیر گذاری است و به توسعه تولید کارگاهها کمک می کند.
بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان به حفظ و توسعه تولید کمک می کند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اکبر شوکت افزود: با توجه به نرخ تورم و نوسانات ارز که موجب مشکلاتی برای کارگاهها شده، طرح بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی می تواند به حفظ و توسعه تولید کمک کند.
وی اظهار داشت: کارفرمایان از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای استقبال خوبی می کنند کارفرما می تواند با استفاده از این تسهیلات کارگران را حفظ و حتی نیروی مولد بیشتر جذب کند.
شوکت با بیان اینکه از تمامی مسئولان سازمان تامین اجتماعی که در تهیه بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان و اجرای آن نقش دارند، قدردانی می کنم، گفت: این طرح در سال گذشته نیز اجرا شد و امسال نیز کارفرمایانی که نتوانستند از مزایای این طرح استفاده کنند می توانند به شعب این سازمان مراجعه کنند.
عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: نقش اطلاع رسانی در این طرح بسیار مهم است و باید زمینه آگاهی همه کارفرمایان عزیز از اجرای این طرح مهم در کشور را فراهم کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب