امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29977 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

7 گوشی موبایل خاص برای افراد با سلیقه های خاص

خبرایران: همیشه افرادی هستند که دنبال خاص ترین ها می گردند، خاص ترین امکانات، خاص ترین ظاهر. آنها حاضر اند برای چنین چیز هایی هر هزینه ای بکنند. کمپانی های پیشرو همیشه برای این دسته از مشتریان نیز حساب ویژه ای باز می کنند. اگر شما هم از آن دسته از "خاص پسندان" هستید این مقاله حتما برای شما جذاب خواهد بود.
7 گوشی موبایل خاص برای افراد با سلیقه های خاص

به گزارش خبرایران به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، گوشی‌های هوشمند که ادعای پرچم‌داری دارند، باید از همه لحاظ بهترین گوشی باشند. اما همیشه بهترین گوشی بودن یا پایین بودن قیمت موبایل هم برای کاربر کافی نیست و داشتن یک ویژگی فوق‌العاده موجب می‌شود که یک گوشی‌ در این بازار شلوغ به چشم بیاید و مشتری خاص خودش را پیدا کند. کاربران آن ها با خرید اینترنتی چنین گوشی هایی این فرصت را پیدا می‌کنند که نکته‌ای را در مورد خودشان نشان دهند یا پا را از مرزها فراتر بگذارند. معیار اصلی انتخاب مدل در این مقاله، انتخاب چنین مواردی است.

ان 3 اوپو

این گوشی هوشمند یک دستگاه تمام عیار است اما دوربین آن است که آن را به لیست گوشی های خاص وارد می کند، دوربینی 16 مگاپیکسلی با قابلیت چرخش. این گوشی یک دوربین گردان موتوردار با قابلیت دنبال کردن سوژه های در حال حرکت دارد و می تواند عکس های پانورامیک با کیفیت 64 پیکسل را به صورت خودکار بگیرد.

گلکسی بیم سامسونگ

گوشی سامسونگ مدل گلکسی بیم یک گوشی پرچم دار نیست ولی دارای یک ویژگی بسیار یکتا است. این ویژگی، یک پروژکتور پیکو (بسیار کوچک) با رزولوشن 800 در 480 برای تاباندن تصویری 50 اینچی روی پرده خواهد بود. همراه داشتن یک سینمای خانگی 50 اینچی با وزن یک گوشی موبایل می تواند وسوسه انگیز باشد.

G6 ال جی

این گوشی شاید بهترین موبایل ال جی تا به امروز باشد که ال جی را به جمع بزرگان موبایل نزدیک کرد. خاص ترین ویژگی این گوشی لنز بسیار واید یا عریض آن است که در دوربین دوگانه ای قرار گرفته است. چه اهل سفر و عکاسی پانوراما باشید چه یک بیوتی بلاگر یا به دنبال عکس گرفتن دسته جمعی با دوستان، لنزهای واید انتظارات عکاسی امروزی شما را اشباع می کنند. شاید بد نباشد قیمت این نوع گوشی را با قیمت گوشی هواوی مقایسه کنید.   

ایکس زد پرمیوم سونی

این گوشی سونی زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد چون یک قابلیت بسیار جلب توجه کننده داشت. قابلیت فیلم برداری اسلوموشن و دوربینی که با سرعت 960 فریم در ثانیه فیلم برداری می کند آن قدر جذاب بود که قابلیت اسلوموشن دیگر گوشی ها را به حاشیه راند.

 

گلکسی نوت های سامسونگ

اگر شما هم به یادداشت برداشتن علاقه دارید بی شک گلگسی نوت 8 سامسونگ بهترین انتخاب است. کیفیت و دقت قلم این محصول با اختلاف از همه موبایل ها و رقبا بالاتر است. قلم S-Pen به عنوان یک ویژگی جذاب بود که  در سری گلکسی نوت ها ثابت ماند. قلم محبوبی که فعلا در انحصار سامسونگ است. از نظر خیلی ها ارزش مبلغی که برای این گوشی می پردازید در مقابل قیمت گوشی آیفون مناسب است.

یو 11 اچ تی سی

اچ تی سی همواره به خاطر استفاده از اسپیکرهای قوی در گوشی های خود معروف است. اگر مالک یک گوشی اچ تی سی هستید احتمالا می خواهید بقیه بدانند که گوش کردن موسیقی برای شما اهمیت دارد. اچ تی سی اسپیکرهای بوم ساوند را به این مدل آورد که با داشتن آمپلی فایر اختصاصی برای هر اسپیکر، کیفیت صدای فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان می آورد.

موتو زد موتورولا

قابلیت ماژولار ویژگی جذاب این گوشی ها محسوب می شود. این گوشی ها موفق شده اند مفهوم ماژولار را تا حد زیادی اجرا کنند. ایده اصلی گوشی های ماژولار، این امکان را به کاربر می دهد که بتواند هر کدام از اجزای اصلی گوشی هوشمند خود را که  به صورت ماژولی مستقل ساخته شده، هر زمان خواست به راحتی تعویض کند. به این ترتیب با استفاده از اکوسیستم ماژول ها کاربر قادر خواهد بود مشخصات فنی گوشی را به میل خود تغییر دهد.

تفاوت اصلی گوشی های فوق با گوشی های معمولی داشتن یک ویژگی جذاب است. ولی آیا این قطعات افزودنی قادرند گوشی های هوشمند را به شیئی بهتر از آن چیزی که به صورت عادی هستند، تبدیل نمایند؟

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب