امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29984 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی دایی با سفیر سوئیس در ایران دیدار کرد

خبرایران: سفیر سوییس در ایران با آقای گل جهان و اسطوره فوتبال ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
علی دایی با سفیر سوئیس در ایران دیدار کرد

به گزارش خبرایران، سفیر سوییس در ایران با دعوت ویژه از علی دایی  امروز با  اسطوره نامدار فوتبال ایران و جهان دیدار کرد.مارکوس لایتنر سفیر سوییس که علاقه زیادی به فوتبال دارد و در گفت‌وگوهای خود نیز نشان داد اشراف خیلی خوبی هم نسبت به مسائل فوتبال ایران و جهان دارد از دیدار با علی دایی ابراز خرسندی کرده و عنوان کرد امیدوارم فوتبال آسیا  آن گونه که باید و شاید قدر شما را بداند. وی خطاب به دایی گفت: شما یکی از مشاهیر فوتبال جهان هستید و می‌دانم از سوی فیفا به مراسم‌ متعددی دعوت می‌شوید و مدتی هم عضو کمیته فنی جوانان فیفا بوده‌اید و آرزو دارم در عرصه مربی‌گری هم به توفیقات مهم‌تری دست یافته و بهترین‌ها را  برای شما و خانواده تان آرزو دارم.
دایی هم ضمن تشکر از وی و با اشاره به پیشرفت قابل توجه فوتبال سوییس در مورد تیم ملی سوییس سوالاتی را از سفیر این کشور در تهران پرسید. این دیدار دوستانه و صمیمی امروز برگزار شد. سفیر سوییس دایی را یکی از افتخارات فوتبال آسیا و جهان دانست و به نکاتی از بازی های وی در هرتابرلین و بایرن مونیخ اشاره داشت که برای دایی غافلگیر کننده بود. وی از اقدامات خیریه دایی و بویژه تلاش های او در کمک رسانی به زلزله زدگان به عنوان یک فرد حقیقی تقدیر و تشکر ویژه کرده و عنوان داشت این تلاش انسان دوستانه و وطن پرستی  شما من را تحت تاثیر قرار داد. دایی نیز به رسم یادگار توپ فوتبالی را امضا و به وی و دیپلمات های سوییس در ایران تقدیم کرد.  دایی چند روز قبل  به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به استانبول  سفر کرده بود و ضمن حضور در اردوی تیم ملی در کنار دنیزلی و مسئولین فدراسیون فوتبال ترکیه، بازی تیم ملی ایران و این کشور را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب