امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29989 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ستاد مدیریت بحران منطقه 11 برگزار می کند:

آموزش کمک های اولیه به ساکنین محله های مرکزی پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 11 تهران گفت: از سال گذشته تاکنون دوره های آموزش کمک های اولیه در تمام محله های مرکزی پایتخت برگزار شد تا ساکنین این محله ها آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط بحرانی و امداد رسانی را داشته باشند.
آموزش کمک های اولیه به ساکنین محله های مرکزی پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، نصراله آبادیان با اشاره به این که برگزاری این دوره های آموزشی برای ساکنین محله ها از سال گذشته آغاز شده بود؛ گفت : امسال نیز شهروندان محله های جمهوری ، انقلاب ، قلمستان و آگاهی با کمک های اولیه آشنا شدند.

آبادیان افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه 11 این دوره های آموزشی را با حضور کارشناسان اورژانس در سرای محله ها، مساجد و اماکن عمومی برگزار می کند تا شهروندان با مفاهیم ضروری کمک های اولیه، از جمله احیای قلبی ریوی، سوختگی، خفگی، شکستگی، زخم و خون ریزی و ... آشنا شوند.

به گفته شهردار منطقه 11  با اجرای این دوره های آموزشی شهروندان آموزش های لازم برای برخورد با مصدوم را آموخته و با حفظ خونسردی، روحیه دادن به مصدوم و بازدید راه های تنفسی و علائم حیاتی اقدام به کمک رسانی می نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب