امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29995 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به صورت مستمر در ورودی غربی پایتخت برپا می شود؛

کارگاه های آموزشی1888 در سرای محلات و میادین میوه و تره بار منطقه21

خبرایران: حسین درفولی رئیس اداره بازرسی منطقه21 از برگزاری کارگاه های آموزشی1888 توسط کارشناسان این سامانه در سطح سرای محلات و میادین میوه و تره بار ورودی غربی پایتخت خبر داد.
کارگاه های آموزشی1888 در سرای محلات و میادین میوه و تره بار منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین دزفولی رئیس اداره بازرسی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: کارگاه های آموزشی1888 در میادین میوه و تره بار منتخب منطقه21 با توجه به لزوم و اهمیت آموزش در بین شهروندان به عنوان جامعه هدفی مهم در امر فرهنگ سازی و آموزش پذیری به طور ویژه و متمرکز در میادین میوه و تره بار تهرانسر، آزادی، ریما و ... با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در سرای محلات 13گانه منطقه21 نیز شهروندان با نحوه عملکرد و فعالیت های سامانه نظارت همگانی1888 و ارتقاء سطح مسئولیت پذیری و مشارکت آنان در اداره امور شهری آشنا شدند.

رئیس اداره بازرسی منطقه 21 در خاتمه یادآور شد: در این کارگاه های آموزشی علاوه بر بیان وظایف این سامانه، راه های ارتباطی با این سامانه از قبیل تلفن 1888، پیام کوتاه و سایت به شهروندان آموزش داده شده و جهت معرفی هرچه بیشتر وظایف و چگونگی عملکرد این سامانه نظارت مردمی در شهرداری تهران بروشورهای موضوعی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب