امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30019 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تصمیم ستاد نیروهای مسلح؛

سربازان سرباز تراکتور به پادگان برمی گردند

خبرایران: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که سربازان تیم تراکتورسازی باید به پادگان بازگردند تا در مورد آن‌ها تصمیم جدیدی اتخاذ شود.
سربازان سرباز تراکتور به پادگان برمی گردند

به گزارش خبرایران، هفته گذشته تیم تراکتورسازی تبریز با تغییر مالکیت به بخش خصوصی و شخص محمدرضا زنوزی واگذار شد تا بعد از چند سال این تیم از حالت نظامی خارج شود و دیگر نتواند سرباز – بازیکن جذب کند. بعد از این انتقال بسیاری از مسئولان اعلام کردند که سربازان حال حاضر تراکتور تا پایان مدت سربازی خود می‌توانند در این تیم بمانند و به عنوان آخرین گروه، سربازی خود را به پایان برسانند. اما سردار کمالی امروز با اظهار نظر خود در رابطه با این بازیکنان معادلات را به طور کلی تغییر داد.

 

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در مصاحبه خود با سایت ایسنا از بازگشت سربازان به پادگان خبر داد و گفت : با توجه به واگذاری این تیم، تراکتورسازی دیگر تیم نظامی نیست و خدمت سربازان وظیفه در این تیم ممنوع است. اما سربازان در این تیم به دو دسته تقسیم می‌شوند که؛ یک دسته سربازانی هستند که در بخش اداری و پشتیبانی این باشگاه مشغول به خدمت هستند که این افراد باید به یگان خود بازگردند و در آنجا ادامه خدمت دهند و دسته دوم سرباز- فوتبالیست‌ها هستند که این افراد باید به یگان خود بازگردند تا پس از اتخاذ تصمیمات مناسب در اختیار یکی از تیم‌های فجر یا مقاومت قرار بگیرند.


وی در ادامه تصریح کرد: پنج یا شش فوتبالیست در این تیم‌ها مشغول خدمت هستند که این افراد تا پایان سربازی حق بستن قرارداد با تیم‌ها را ندارند و باید سربازی خود را به اتمام برسانند.


در حال حاضر احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه، ارسلان مطهری و رضا شربتی شش سرباز تراکتورسازی هستند که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم برای گذراندن سربازی خود به عضویت این تیم تبریزی درآمدند و حالا با اظهار نظر سردار کمالی دچار وضعیت مبهمی می‌شوند.


در گذشته سازمان لیگ قانونی را تصویب کرده بود که بازیکن – سربازها حق انتقال بین دو تیم نظامی را داشتند اما بعدها این قانون به دلایل مختلف لغو شد حالا باید دید سیاست سازمان لیگ در قبال سربازان باشگاه تراکتورسازی چه خواهد بود و آیا آن‌ها می‌توانند به باشگاه نظامی دیگری منتقل شوند یا باید تا پایان خدمت در پادگان مربوطه بمانند.

 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب