امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30034 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت شروع دومین دوره جشنواره بین المللی «چهل چراغ» ؛

ضیافت افطار جشنواره «چهل چراغ» با حضور هنرمندان حسینی برگزارشد/ هنرمندان معلم اخلاق جامعه هستند

خبرایران : مراسم ضیافت افطاری «چهل چراغ» شامگاه شنبه 12 خرداد ماه با حضور کثیری از بازیگران، اهالی فرهنگ و هنر و با اجرای رسالت بوذری برگزار گردید .
ضیافت افطار جشنواره «چهل چراغ» با حضور هنرمندان حسینی برگزارشد/ هنرمندان معلم اخلاق جامعه هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جشنواره چهل چراغ، مراسم ضیافت افطاری «چهل چراغ» شامگاه شنبه 12 خرداد ماه  با حضور کثیری از بازیگران، اهالی فرهنگ و هنر و با اجرای رسالت بوذری  برگزار گردید .

در ضیافت افطار هنرمندان و فرهیختگان که به مناسبت شروع  دومین دوره جشنواره بین المللی «چهل چراغ» در محفلی گرم و صمیمی برپا شد، بسیاری از چهره های آشنای تصویر به چشم می خوردند و از میان جمع همراهان جشنواره حسینی «چهلچراغ» می توان به افسانه بایگان، سارا خوئینی ها، سهیلا گلستانی، حامد بهداد، رسول نجفیان،حسین مهری،سیروس همتی، علی سلیمانی،حبیب احمد زاده، محمد رضا شفیعی،سوگل طهماسبی ،رابعه مدنی،شهین تسلیمی،بهار ارجمند ، بهرام عظیمی،سید مهدی طباطبایی نژاد، مصطفی رزاق کریمی، محمد خزائی، سید علی احمدی،رضا ایرانمنش، مهدی قزلی،حامد عسکری،شهرام اسدی، بهروز افخمی،کوروش سلیمانی، محمد حسین مهدویان، حبیب والی نژاد، سید محمود رضوی، مژده لواسانی،فضه سادات حسینی، مریم کاویانی، جواد افشار، آرش قادری،علیرضا استادی، فرزاد جمشیدی، جمال شورجه، مسعود ده نمکی، محمود گبرلو، نگار عابدی، مسعود اطیابی،هادی انباردار، آزیتا ترکاشوند بهروز رضوی، محمد حمزه ای،محمد داوودی،محمد سلوکی و سیمون سیمونیان را نام برد. همچنین سردار علی فضلی، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ،مهندس اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، آیت الله قائم مقامی و حجت الاسلام میرلوحی از دیگر میهمانان در ضیافت یاران «چهلچراغ» بودند.

«مجتبی امینی» دبیر جشنواره بین المللی چهل چراغ با ابراز خوشامدگویی و قبولی طاعات وعبادات هنرمندان بیان داشت:مجموعه «چهل چراغ» برنامه های مختلفی اعم از کاروان پیاده روی اربعین هنرمندان،برنامه تلویزیونی چهل چراغ و جشنواره بین المللی چهل چراغ را در این چند سال در دست اجرا داشته و سعی در استمرار و بهبود آن دارد.

وی در خصوص آثار ارسال شده به جشنواره اذعان داشت:امسال حدود  2080 اثر در بخش بین الملل و 2800 اثر در بخش ملی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که انشاء الله دوستان هیئت داوری آن ها را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می دهند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی شهر تهران افتخار دارد که در خدمت تمامی هنرمندان باشد و این قشر از جامعه معلم اخلاق جامعه به حساب می آیند و لازم است که هوشمندی مناسبی در برابر موضوعات مختلفی داشته باشند.

 

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم خاطر نشان کرد:خوشا به حال شما هنرمندان که توفیق زیارت اربعین با آن فضای دلنشین برایتان رقم خورد، بنده که چندین سال در سازمان حج وزیارت خدمت می کردم این توفیق نصیب ما نشد اما شما هنرمندان حسینی این لیاقت نصیبتان شد که واقعا جای شکر دارد.

درپایان مراسم هم از خادمان  و دست اندرکاران دوره های قبلی جشنواره«چهل چراغ»،«محمد سلوکی»،«سیمون سیمونیان»،«حمید قاسمی» و «مهدی خدرنژاد» تقدیر وتجلیل شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب