امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30041 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ساختمان جدید الحداث دارالقرآن محله اتابک افتتاح شد

خبرایران : ساختمان جدید الحداث دارالقرآن محله اتابک با حضور شهردار منطقه 15 و بانی ساخت دارالقرآن افتتاح شد.
ساختمان جدید الحداث دارالقرآن محله اتابک افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ساختمان جدید دارالقرآن در زمینی به مساحت 180 مترمربع و زیربنای 150 مترمربع در خیابان شهید ابراهیمی، کوچه خدادوست محله تابک از سوی شرکت نوسازان جنوبشرق تهران و مدیرعامل خیر این شرکت مهندس توانپور  احداث شد تا جایگزین ساختمان قدیمی دارالقرآن شود.

بنابراین گزارش، دارالقرآن توسط شرکت نوسازان جنوبشرق و به همت مدیرعامل آن در سال 91 در یکی از ساختمان های قدیمی محله اتابک تاسیس و فعالیتهای آموزشی مرکز توسط موسسه ابرار از سه سال پیش آغاز شد.

برپایه این گزارش، این مرکز فرهنگی و  قرآنی با استقبال شهروندان محله روبرو شده و علاقمندان بسیاری را در رده های مختلف سنی جهت آموزش جلب کرده است. در حال حاضر 120 نفر در این مرکز مشغول فراگیری و حفظ قرآن هستند و با تلاشهایی که صورت گرفته تاکنون 37 نفر در این مرکز حافظ کل قرآن شده اند.  مراسم تجلیل از نوآموزان قرآن نیز هرساله در مرکز برگزار  و هدایایی من جمله سفر زیارتی به مشهد مقدس به آنان اهدا می شود. 

این گزارش حاکیست، استقبال کم نظیر شهروندان و نیز فرسوده بودن ساختمان دارالقرآن، بانی این امر خداپسندانه را برآن داشت تا ساختمان جدیدی را برای این دارالقرآن احداث کرده و در آنجا به ادامه فعالیت بپردازند.

شایان ذکر است، مراسم افتتاح ساختمان جدید با حضور شهردار منطقه، بانی و مدیرعامل شرکت نوسازان جنوبشرق تهران، ائمه جماعات مساجد، شورایاران محله اتابک و مینابی، رئیس کلانتری 132 نبرد و شهروندان علاقمند برگزار شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب