امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30047 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود؛

معرفی رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس

بازطراحی رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس به پایان رسید و این رشته با مدرسان و هدف‌گذاری جدید، آماده پذیرش هنرجویان منتخب است.
معرفی رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، طی سال گذشته، افراد بسیاری به‌صورت پیوسته پیگیر مطلع‌ شدن از زمان شروع ثبت‌نام رشته انیمیشن اینورس و در انتظار ارائه مجدد آن بودند. به علت ارتقای سطح محتوا و تغییر متُد آموزشی، در سال گذشته، ارائه مجدد رشته ممکن نشد. این رشته در طی تمامی ماه‌های سال ۹۶ درحال Redesign شدن بود و تغییرات زیادی در ساختار آن ایجاد شد. مدرسان جدیدی به این رشته پیوسته و هدف‌گذاری جدیدی برای خروجی این رشته انجام شد. اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم که بازطراحی این رشته به پایان رسیده و رشته آماده پذیرش هنرجو است. همانگونه که در اطلاع‌رسانی‌های پیش از این اعلام شد، مدرسه اینورس از این پس تنها افراد منتخب در مصاحبه حضوری را در رشته‌های خود می‌پذیرد.

در بازطراحی این رشته، بیش از هرچیز به خروجی‌محور بودن رشته توجه شده که به‌واسطه آن دانشجویان امکان تولید خروجی‌هایی هرچند کوچک ولی موثر در به‌دست‌آوردن موقعیت شغلی مناسب را داشته باشند. دانشجویان پس از به اتمام‌رساندن این رشته، علاوه بر مهارت سطح بالای انیمیت، با تکیه بر دانش کسب شده از آموزش‌های رشته و با تکیه بر مطالعات و تمرینات شخصی خود، کارگردانی انیمیشن را نیز می‌آموزند که نتیجه آن، تسلط ‌یافتن افراد به فیلم‌سازی مستقل انیمیشن می‌باشد.

مدرسان این رشته، آقایان امین حق‌شناس، محمد خیراندیش، معین صمدی، مهران ایرانلو، امیرحسام میرصادقی، فراز شانیار و خانم مهناز سلیمان‌نژاد هستند. در ساختار جدید این رشته، امین حق‌شناس در تمامی ترم‌ها و در بازه‌های زمانی مشخصی، با عنوان Mentor رشته، در کنار دانشجویان حضور دارد.

جلسه معرفی رشته "فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی" مدرسه اینورس، در ۲۱ خرداد در محل مدرسه اینورس به آدرس تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خیابان نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن‌بست اول، پلاک ۳۶ برگزار می‌شود. حضور در این جلسه رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است. در این جلسه علیرضا اردوبادی موسس مدرسه اینورس و Mentor رشته حضور داشته و علاوه بر اعلام جزئیات رشته و عناوین درسی، در مورد اهداف این رشته و نحوه برگزاری آن توضیحات مفصلی را ارائه می‌دهد.

درصورتی که علاقمند به شرکت در این جلسه معرفی رشته هستید، با توجه به محدود بودن ظرفیت، در اولین زمان ممکن به وبسایت مدرسه اینورس مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب