امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30107 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایش آثار چهاردهمین نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی در گالری عالی

خبرایران: منتخب آثار چهاردهمین نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی در گالری عالی حوزه هنری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
نمایش آثار چهاردهمین نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی در گالری عالی

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری حوزه هنری، پس از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی در گالری‌های ممیز و زمستان خانه هنرمندان و معرفی برگزیدگان این دوره از نمایشگاه، گالری عالی حوزه هنری میزبان منتخب آثار این نمایشگاه خواهد بود. بر اساس این خبر تعداد 44 اثر برتر چهاردهمین دوره نمایشگاه مذکور از روز 22 خردادماه تا 11 تیرماه در گالری عالی به نمایش گذاشته خواهندشد. همچنین مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان، ساعت 14 روز سه شنبه 22 خردادماه در گالری عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهدشد.

گفتنی است، مراسم اهدای جوایز چهاردهمین نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ مصادف با حلول ماه مبارک رمضان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و نفرات برگزیده به این شرح اعلام شدند: نفر اول نوشین بیجاری برنده مبلغ پنجاه میلیون ریال و دیپلم افتخار؛ نفر دوم محمدسعید نقاشیان برنده مبلغ سی میلیون ریال و دیپلم افتخار؛ نفر سوم سید احمد باقریان موحد برنده مبلغ بیست میلیون ریال و دیپلم افتخار. همچنین الهام نصیری،  محمدجواد زهادت،  مریم نادری،   مهران پندارو  محمود بازدار از سوی هیئت داوران مورد تقدیر قرار گرفتند و مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به هریک از آنان اهدا شد.

دکتر محمد خزایی، مسعود نجابتی، محمدرضا دوست محمدی، ناصر طاووسی  و علیرضا حصارکی کار قضاوت بیش از 1030 اثر از 677 شرکت کننده در دوره چهاردهم نمایشگاه اسماءالحسنی را به عهده داشتند که از این تعداد علاوه بر معرفی برگزیدگان، تعداد 44 اثر از 36 هنرمند برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب