امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30113 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل اتاق اصناف ایران اعلام کرد؛

بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان، باعث تداوم فعالیت آنان می‌شود

خبرایران: دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان باعث دلگرمی شده و در تداوم فعالیت‌های آنان بسیار مؤثر است.
بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان، باعث تداوم فعالیت آنان می‌شود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مهندس علی عوض پور اظهار داشت: کارفرمایان نه تنها یکی از ارکان اصلی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور به حساب می‌آیند، بلکه نقش بسیار تأثیرگذاری به عنوان یکی از شرکای اجتماعی در سازمان تأمین‌اجتماعی بر عهده دارند و برای بقاء پویایی خود نیازمند حمایت دولت و سازمان‌های ذی‌ربط از جمله تأمین‌اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه ارائه اینگونه تسهیلات به واحدهای تولیدی، صنعتی و به ویژه واحدهای صنفی مثمرثمر خواهد بود، گفت: چنین حرکتی می‌تواند کمک بزرگی برای حل بخشی از مشکلات آنان باشد.
عوض پور تصریح کرد: همه کارفرمایان از اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای راضی هستند و این قانون را کمک بزرگی در جهت پرداخت بدهی هایشان می دانند.
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: هرچه سازمان تأمین‌اجتماعی امکان همکاری بیشتری با واحدهای کارفرمایی داشته باشد و بتواند از اینگونه تسهیلات ایجاد نماید، امکان ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان را فراهم می‌سازد که به تبع تنش کمتری بین ذی‌نفعان و سازمان پیش می‌آید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب