امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30120 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آبی ها در انتظار تصمیم سرنوشت ساز سازمان لیگ؛

8 بازیکن جدا شده از استقلال تهران چه کسانی هستند؟

خبرایران: تیم فوتبال استقلال با خریدهایی که در فصل نقل و انتقالات انجام داده است باید حالا لیست خود را خالی کند که به نظر کنار گذاشتن تعداد زیادی بازیکن کار بسیار سختی باشد.
8 بازیکن جدا شده از استقلال تهران چه کسانی هستند؟

گزارش خبرایران، لیست 18 نفره استقلال فصل قبل کاملا پر بود و حالا با خرید 4 بازیکن، لیست این  تیم 4 بازیکن اضافه دارد؛ به جز این 4 بازیکن با شروع فصل جدید آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور و ارشیا بابازاده هم به لیست بزرگسال آبی ها اضافه می شوند ضمن اینکه میعاد یزدانی هم که فصل قبل به صورت قرضی از جمع آبی ها جدا شده بود، برای فصل جدید باید به این تیم برگردد و با این شرایط آبی ها باید نام 8 بازیکن را از لیست خود خارج کنند.
به جز این آبی ها قصد دارند یک مدافع چپ هم در فصل نقل و انتقالات جذب کنند که اگر این بازیکن هم بالای 23 سال باشد، حالا آبی ها باید 9 بازیکن را از لیست تیم خود خارج کنند. 


جدا شده های قطعی چه کسانی هستند؟
هرچند هنوز لیست خروجی استقلال به طور قطعی اعلام نشده است اما به نظر می رسد با آغاز فصل نقل و انتقالات جدایی بهنام برزای، جابر انصاری و بویان از جمع آبی ها قطعی است و آنها جایی در این تیم برای فصل آینده نخواهند داشت.
به جز این 3 بازیکن عرشیا بابازاده هم که در این فصلش نامش به لیست بزرگسال استقلال اضافه می شود احتمالا از لیست آبی ها خارج خواهد شد و البته میعاد یزدانی هم با دریافت رضایت نامه اش راهی تیم دیگری می شود.

 


در انتظار جدایی 4 ستاره
به جز 5 بازیکنی که جدایی شان از استقلال قطعی است، در صورتی که استقلال یک مدافع چپ بالای 23 سال جذب کند، 4 بازیکن دیگر باید از جمع آبی ها جدا شوند که در این بین کار آبی ها بسیار سخت می شود.
البته قرار است نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان که با مصدومیت طولانی مدت روبرو شده اند از لیست استقلال تا نیم فصل خارج شود و با این شرایط 3 بازیکن می مانند که باید از تیم جدا شوند.
در این بین گفته می شود ممکن است علی قربانی برای فصل جدید به جایی برود که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند و ممکن است در صورت جذب دفاع چپ، میلاد زکی پور هم نامش در لیست خروجی باشگاه قرار بگیرد اما همچنان تکلیف نفر آخری که قرار است از این تیم به طور قطع جدا شود مشخص نشده است.

 

در انتظار قانون سرنوشت ساز سازمان لیگ
سازمان لیگ فوتبال ایران برای اینکه استعدادهای بالای 23 سال فوتبال ایران هدر نروند ممکن است قانونی را تصویب کند که هر تیم بتواند 3 بازیکن زیر 25 سال خارج از سهمیه بزرگسال در لیست خود داشته باشد که اگر این قانون تصویب بشود، با جدایی بهنام برزای، جابر انصاری، بویان، میعاد یزدانی و ارشیا بابازاده و البته خارج کردن نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان از لیست آبی ها تا نیم فصل لیست این تیم خالی می شود و آبی ها می توانند با خیال راحت لیگ هجدهم را استارت بزنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب