امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30128 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نحوه اهدای زکات فطره به موسسه خیریه کهریزک

خبرایران: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه خیریه کهریزک، در آستانه عید سعید فطر از آمادگی این موسسه به عنوان موسسه‌ای مردم نهاد و غیر دولتی جهت دریافت زکات فطره هموطنان خبر داد.
نحوه اهدای زکات فطره به موسسه خیریه کهریزک

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ احمدی تنکابنی در آستانه عید فطر ضمن اعلام آمادگی میزبانی از هموطنان در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز   گفت: موسسه خیریه کهریزک به عنوان یک سازمان مردم نهاد و غیر دولتی، قریب بر ۴۶ سال است که توسط مردم خداباور و نیکوکار اداره شده است و هر ساله آماده دریافت زکات فطره مردم است.

وی افزود: در عید فطر امسال، جهت رفاه حال مردم، پرداخت زکات فطره به روش های گوناگون از قبیل شماره گیری کد دستوری #۶۵*۷۸۰* ، پرداخت آنلاین از طریق وب سایت www.kahrizak.com ، کارت به کارت و پرداخت از طریق شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۱۰۵۱۰۴۶۲  و همچنین مراجعه به اپلیکیشن‌ها و وب سایت بانکهای صادرات، ملت، ملی و تجارت فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰۰ سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک مبتلا به اختلال اتیسم در دو آسایشگاه تهران و استان البرز موسسه خیریه کهریزک زندگی می کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب