امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30131 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استاندار تهران خبر داد؛

آغاز بازسازی ساختمان پلاسکو از عید فطر امسال/ بهره‌برداری تا ۹۹

خبرایران: استاندار تهران از آغاز بازسازی ساختمان پلاسکو از عید فطر امسال و بهره‌برداری آن تا عید فطر سال ۱۳۹۹ خبر داد.
آغاز بازسازی ساختمان پلاسکو از عید فطر امسال/ بهره‌برداری تا ۹۹

به گزارش خبرایران، در جلسه عصر امروز (دوشنبه) درباره بازسازی ساختمان پلاسکو که با حضور استاندار تهران، رئیس بنیاد مستضعفان، جمعی از مدیران استانی و کسبه ساختمان پلاسکو برگزار شد، محمدحسین مقیمی گفت: از زمانی که اجرای طرح جدید و بازسازی ساختمان پلاسکو به استانداری تهران محول شد، جلسات متعددی با همین موضوع برگزار و در نهایت مقرر شد این ساختمان بازسازی شود؛ به نحوی که پنج طبقه برای اقدامات خدماتی ساخته شود و از محل درآمد آن هزینه‌های ساختمان تأمین شود. بنیاد مستضعفین هزینه‌های ساختمان را تقبل کرده است.

وی افزود: بازسازی ساختمان پلاسکو از عید فطر امسال کلید خواهد خورد و در عید فطر دو سال آینده این ساختمان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار تهران تأکید کرد: قسمت پشت ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو به عقیده برخی از کسبه و ساکنان آن امکان مقاوم‌سازی دارد و قبول کرده‌اند با هزینه ساکنان مقاوم‌سازی انجام شود. البته عده‌ای نیز عقیده دارند که این ساختمان باید نوسازی شود که برای این کار نظرسنجی ساکنان ساختمان پلاسکو از طریق فرمانداری، شورای کسبه و اتاق اصناف انجام خواهد شد و در نهایت مهندس مشاور طرح ساختمان را بر این اساس ارائه خواهد کرد و پس از تایید شهرداری طبق طرح ارائه شده پروانه بدون هزینه صادر خواهد کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب