امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30194 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ بانک ملل

خبرایران: جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ موسسه اعتباري ملل با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مديره، مديران ارشد و عملياتي، روساي مناطق و حوزه هاي سراسر كشور در ساختمان مركزي موسسه اعتباری ملل برگزار گرديد.
جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ بانک ملل

به گزارش خبرایران از روابط عمومي موسسه اعتباري ملل ، جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مديره، مديران ارشد و عملياتي، روساي مناطق و حوزه هاي سراسر كشور در ساختمان مركزي موسسه اعتباری ملل و به منظور بررسی راهکارها، برنامه ریزی برای افزایش بهره وری و بررسی چالش های شعب برگزار گرديد.

 

 بنابراین گزارش ، در این جلسه سيد امين جوادی پس از بیان سخنانی از حضرت علی علیه السلام به رویکردها و برنامه های هیئت مدیره در سال ۹۷ پرداخت.

ايشان به مهمترین مسائل موسسه اعتباري ملل همچون افزایش آموزش، جذب مشتری از طریق روش هاي نوين بازاریابی، تقویت بدنه کارشناسی و اعتباري اشاره داشتند.

وی با تاکید بر لزوم جابجایی پرسنل شعب افزود: همانطور که می دانیم جابجایی پرسنل جزو اصول مسلم سیستم بانکی است. باید مدیران شعب هجرت را فرصت بشمارند و در جهت ارتقای خود به کار گیرند.

در ادامه اين نشست آقايان مروجي رياست محترم هيت مديره، دكتر حيدرزاده و دكتر رسولي عضو هيت مديره و دكتر بكاء معاونت محترم فناوري و اطلاعات دقايقي براي حاضرين سخن گفتند و سپس جناب آقاي دكتر خرامهر مديرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و جناب آقاي طحان معاونت امور شعب گزارشي پيرامون عملكرد دو مجموعه تحت مديريت ارايه نمودند. در پايان نيز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد كه برخي از روساي حوزه به نمايندگي به بيان ديدگاه ها و نظرات پرداختند.

 

  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب