امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 302 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ؛

برای بانک رفاه برنامه دارم

خبرایران :مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برنامه های خود را برای بانک رفاه در دو بخش تشریح کرد.
برای بانک رفاه برنامه دارم

به گزارش خبرایران،سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت : بحث افزایش سرمایه بانک رفاه در این حوزه پیگیری شد تا بتوانیم به مشتریان این بانک که از بازنشستگان و مستمری بگیران هستند خدمات مناسب تری ارائه کنیم .

 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خطوط اعتباری این بانک در کنار شعب تقویت از جمله برنامه های در دستور کار است،افزود: برنامه هایی در این زمینه برای بانک دارم که با جدیت پیگیری خواهد شد.

نوربخش در پاسخ به این پرسش که این برنامه ها با مدیریت فعلی بانک دنبال می شود و یا تغییر مدیریت در بانک را در نظر دارید سکوت کرد و گفت در آینده در این خصوص صحبت خواهم کرد.

شایان ذکر است که چندی پیش در مهر ماه 1390 شـــورای پـــول و اعـــتبار اســـاسنامه جدید بـــانک را به تصویب کرد و در تاریخ 20/3/1391 با ثبت این سامانه در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری، بانک رفاه رسماً خصوصی شد و سرمایه بانک از 895 میلیارد ریال به 4000 میلیارد ریال به ثبت رسید.

با این اتفاق وضعیت مالکیتی بانک مشخص شد و با افزایش سرمایه به چهار هزار میلیارد ریال و از محل تجدید دارایی ها به ده هزار میلیارد ریال، زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق 1300 شعبه و واحدهای خدماتی فراهم شد.

در حال حاضر محمدرضا نظری مسئولیت مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره این بانک را بر عهده دارد . این درحالی است که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این گفت و گوی کوتاه از همکاری یا عدم همکاری با وی سخنی نگفت اما به توجه به تجربیات گذشته که روسای سازمان همواره تغییر مدیرعامل این بانک را با روی کار آمدن دنبال می کنند انتظار می رود در آینده شاهد تغییرات مدیریتی در این بانک باشیم .

شایان ذکر است نظری عضویت در هیات عامل و معادن صندوق توسعه ملی، مدیر عامل و عضو هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ایران، رئیس شعب ممتاز بانک تجارت و عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایران فرانسه و عضو اصلی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و صنعتی استان های کشور و .. را در کارنامه کاری دارد و از فروردین ماه سال جاری به بانک رفاه آمد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب