امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30223 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا اسماعیلی اعلام کرد؛

تیم های برتر جام رمضان محلات منطقه 15 مشخص شدند

خبرایران : تیم های برتر فوتسال جام رمضان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با برگزاری دیدارهای رده بندی پس از عید سعید فطر معرفی خواهند شد.
تیم های برتر جام رمضان محلات منطقه 15 مشخص شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان مطلب فوق افزود: این مسابقات با عنوان جام رمضان، یادواره شهدای منطقه 15 با حضور 40 تیم منتخب محلات منطقه در دو رده جوانان و بزرگسالان به روزهای پایانی خود رسیده که با برگزاری دیدار رده بندی و فینال طی هفته جاری قهرمان این دوره نیز مشخص خواهد شد.

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد:  بدلیل  بالا بودن سطح  این دوره از مسابقات از داوران لیگ برتر فوتسال کشور استفاده شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، بازی نیمه نهایی یکشنبه 27 خرداد و فینال سه شنبه 29 خرداد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی این مسابقات 7 خرداد با حضور مدیر اداره تربیت بدنی ، کارشناسان ، مربیان وسرپرستان تیم های برگزار شد، افزود: این دوره از جام رمضان به میزبانی مجموعه ورزشی آزادگان در محله کیانشهر از ساعت 21 الی 24 انجام شد.

معاون امور اجتماعی  و فرهنگی منطقه در ادامه به برگزاری مسابقات شطرنج و مچ اندازی بانوان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: 100 زن شطرنج باز در دو رده سنی جوانان و بزرگسال و 50 نفر در مسابقات مچ اندازی در مجموعه شهدای مشیریه شرکت کردند که در پایان  از دو نفر برتر هر رده سنی  تقدیر شد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین مسابقات مینی والیبال بانوان با حضور 20 تیم به میزبانی محله رضویه طی یک روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب