امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30233 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درخشش CR7 آغاز شد؛

هت تریک ستاره دنباله داری به نام کریستیانو رونالدو در روسیه+ تصاویر

خبرایران: کریستیانو رونالدو تمام شدنی نیست؛ او امشب برابر اسپانیا موفق به ثبت هت تریک شد.
هت تریک ستاره دنباله داری به نام کریستیانو رونالدو در روسیه+ تصاویر

به گزارش خبرایران، ستاره شماره 7 تیم ملی پرتغال امشب موفق شد با هت تریک برابر لاروخا، نام خود را در تاریخ جام های جهانی ماندگار سازد. اولین گل رونالدو روی تیزهوشی و گرفتن یک پنالتی از ناچو به ثمر رسید و این گلزن 33 ساله موفق شد با یک ضربه خلاف جهت دروازه داوید دخیا را باز کند.
برای زدن دومین گل در جام جهانی 2018، رونالدو خیلی صبور نبود و دقایقی بعد از گل دیگو کاستا موفق شد روی اشتباه داوید دخیا و غفلت او برای دومین بار دروازه اسپانیا را باز کرده و تیمش را پیش اندازد.
اما فاصله کیفی پرتغال با رونالدو به حدی زیاد است که در اوایل نیمه دوم، تیم ملی اسپانیا موفق شد با 2 گل دیگو کاستا و ناچو، دروازه روی پاتریسیو را باز کند تا این بار اسپانیا برای اولین بار در جریان بازی از حریف پیش افتد.
اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی یک بار دیگر رونالدو موفق به هنرنمایی شده و این بار با یک ضربه ایستگاهی موفق به باز کردن دروازه دخیا شد تا شب شیرین خود را تکمیل کند.
شاید پرتغال با رونالدو تنها تیم تورنمنت باشد که بتوان روی آنها با درخشش تنها یک فوق ستاره حتی به عنوان یک مدعی حساب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب