امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30254 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در ماه مبارک رمضان 97 صورت گرفت؛

کمک 51 میلیاد ریالی کاربران آپ برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

خبرایران : با همراهی و همدلی کاربران آپ در ماه مبارک رمضان 97 بیش از 51 میلیارد ریال براي کمک به زندانيان محکوم مالي و جرائم غير عمد به حساب سازمان زندان‌ها واریز شد.
کمک 51 میلیاد ریالی کاربران آپ برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرایران، با همراهی و همدلی کاربران آپ در ماه مبارک رمضان 97 بیش از 51 میلیارد ریال براي کمک به زندانيان محکوم مالي و جرائم غير عمد به حساب سازمان زندان‌ها واریز شد. دستگيري از نيازمندان از سنت‌هاي حسنه ايرانيان، به‌خصوص در ماه مبارک رمضان است که همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه بوده و هست در همين راستا، در ماه رمضان امسال نيز با تلاش مردم و حمايت خيرين شماري از زندانيان محکوم مالي از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

همچنین در طرحی که از 27 اردیبهشت ماه 97 آغاز شد کاربران آپ نیز با انجام هر تراکنش از اپلیکیشن آپ و استفاده از خدمات کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ و اینترنت، خرید بلیت قطار و انوع بیمه نامه، خدمات خودرو، پرداخت کمک به موسسات خیریه و ... بدون پرداخت هزینه اضافی به محکومان مالی و جرائم غیرعمد کمک کردند. گفتنی است در رمضان 96 نیز کمک 21 میلیاردی کاربران آپ در طرح «چند قدم تا روشنایی» موجب آزادی بیش از 1000 زندانی شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب