امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30264 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اهدای جایزه ویژه هیات داوران جشنواره SCO چین به فيلم «پري دريایي»

خبرایران: فيلم سینمايي «پري دريایي» به تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری در دهمين حضور بين‌المللي خود، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره SCO چین را دریافت کرد.
اهدای جایزه ویژه هیات داوران جشنواره SCO چین به فيلم «پري دريایي»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم SCO کشور چین در شهر «چينگ ـ دائو» برگزار شد و فيلم «پري درياي» چهارمین جایزه بین‌المللی خود را از داوران این جشنواره گرفت.

فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان در بخش رقابتی و فیلم‌های سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و «ندارها» به کارگردانی محمد‌ رضا عرب به نمایندگی از سینمای ایران در بخش غیررقابتی «پانوراما» این دوره از جشنواره روی پرده رفتند.

داوری 21 فیلم حاضر در بخش رقابتی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم SCO کشور چین را 12 داور از کشورهای منطقه برعهده داشتند که در این میان مسعود جعفری جوزانی کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده، به نمایندگی از سینمای ایران در میان این داوران حضور داشت.

لازم به ذکر است، هنرمندانی چون: مسعود جعفری جوزانی، محمدرضا عرب، یزدان عشیری، محمدحسین قاسمی و مسعود آقابابايیان و همچنین دکتر مصطفی امیدی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دکتر محمدرسول الماسیه رایزن فرهنگی ایران در پکن، در این جشنواره حضور داشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب